[WN] Reunie 30-10-2011 Triple-X Reunion Stampede

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-11 11:56

Gypsy is tussen de 42 en 45 jaar inmiddels, had Ad al een sms gestuurd mbt Pim, maar niets gehoord.

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:23

Hè???!!!Zou oud! Ik wist niet eens dat paarden zo oud kunnen worden. Wat goed, dan hebben Carmen & Co haar wel heeel goed verzorgd.Petje af, jongens.

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-11 17:28

Was het niet Pim de lange?

CowgirlH

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 19:45

Jessica hier, van Herbie. Reunie helaas gemist, maar lijkt me leuk weer contact met jullie te krijgen. Maria heb ik al gevonden op Facebook en Chantal heb ik een PM gestuurd.

Groetjes,
Jessica (en Herbie)

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-11 21:54

Haaaa Jessica! Wat zonde dat je er niet was. Het was heel gezellig en een giga-opkomst. Zelfs Bronco (met zijn nieuwe vriendin/eigenaresse) is geweest. Hoe gaat het? Waar zit je tegenwoordig? Groeten, Maria

wing79

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 17:51

Dit topic is lang verleden tijd, maar kan het niet laten om nog even te reageren.
Ik heb als tiener een tijdje bij Marc (en soms nam Babs t over in die tijd) les gehad met mijn zus en 2 nichtjes. We gingen elke 2 weken (soms elke week) in een volgepropte Mini met 2 moeders en 2 honden en 4 tieners richting Triple X. Voor ons een hele leuke tijd, kan me even niet herinneren hoe lang we er hebben gereden maar het ging er consequent rommelig aan toe en alles kon - hilarisch (al was t niet altijd verstandig :D ).

Even graven in mijn geheugen... We hebben gereden op Amarilla (leuk om die foto's te zien, brengt herinneringen boven!), Bronco, Horry, Nehdir (mijn favoriet), Gypsy, Soraya wellicht meer. Mijn eerste aanraking met Western riding was daar. Op een gegeven moment mochten we van Marc elke keer het Amsterdamsebos in, zonder begeleiding 8-) . Hij lette dan niet op de tijd, vond het allemaal wel prima. We waren jong en onbezonnen en vonden dat sfeertje en al die vrijheid natuurlijk fantastisch. Namen als Richard, Marina, Babs, Pim, Ilonka kan ik me herinneren.

Goeie tijd gehad bij Triple X, en hoewel erg laat hierbij mijn condoleances voor de nabestaanden van Marc
Laura

ElCamino

Re: Reunie 30-10-2011 Triple-X Reunion Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-08-12 18:15

Hey Laura wat leuk dat je toch reageert.
Aarilla was best lastig in de ls, de cirkels werden streeds kleiner...hihi.
Bronco leeft nog steeds, heeft een superbaas!! Horry heeft een tijd in Almere gestaan, of ze er nog is weet ik niet. Nedir staat nog steeds bij Peter klashorst. En Gypsy van Pim staat bij Carmen. Die leven nog steeds... Soraya is inmiddels overleden.

wing79

Re: Reunie 30-10-2011 Triple-X Reunion Stampede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 19:13

o Wat leuk om dit te lezen zeg. Ik weet nog dat Amarilla de favoriet was van mijn jongste nichtje - ze is natuurlijk beeldschoon. Zal t ook even aan de meiden doorgeven!

amarilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-12 21:26

Jullie krijgen de groeten van Amarilla. 8-) . Ze heeft vandaag met haar zoon Pepe lekker een half uurtje onder de lauwe douche gestaan.