en zonder reden zou ik er echt niet zo maar op stappen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en zonder reden zou ik er echt niet zo maar op stappen
macholoverr schreef:Nee het is een meisje die te lief is voor haar pony hij beet ook, van mij kreeg die op zijn flikker zei zei alleen "foei niet doen" Klopt het is geen manege pony maar als zei er huilend van af stapt omdat ze hem niet aan kon? nee sorry nu rijdt ze er lekker op zonder problemen dat is wat je zo'n meisje gunt denk ik dan? Ik heb haar ook paar keer les geven & gaat nu super dus ja voor mij geen rede om er op te stappen =)
ponylies schreef:dan moet ze maar een pony kopen die ze WEL aankan en niet op deze rijden

een beetje van de reacties van macholover ponylies schreef:het was eigenlijk meer een reactie op macholover
en niet op de TS
zij kan er natuurlijk weinig aan doen maar ikeen beetje van de reacties van macholover
Maar regelmatig gaat er bij mij ook niet in.
Je zal het wss zelf ook niet doorhebben gehad maar ik denk dat je daarom een beetje tegenreacties krijgt. 

macholoverr schreef:Dit meisje kan rijden maar zekan niet aan pakken, iedereen met rij ervaring & die kan aan pakken had deze pony ook kunnen helpen dus dit had net goed goed jij kunnen zijn of iemand anders... Maar snap wat je bedoelt.. Alleen vind het jammer dat mensen zo tegen haar doen, dus kom ik voor dr op & geef ik gelijk een rede waarom ik er op gestapt ben voor dat ik daar weer allemaal commentaar op krijg. But ik snap wat je bedoelt &volgens mij doek het nu weer haha

Chico is idd een leuke pony 

NeverGiveUp schreef:Ik las: ''Je móet stoppen met rijden''
Pardon? Dat bepaalt iemand op internet even dat dat kind moet stoppen met rijden. pff.
Ze zegt dat ze vrijheidsdressuur doet en wil gaan mennen dat is toch al hartstikke leuk, dat betekend dus dat ze niet elke dag rijd en het allemaal wel goed komt!