Koper doet erg raar....

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:30

jij vind de koper raar ?
Ik vind jou manier van handelen heel raar.
In 2,5 week is er makkelijk een gaatje te vinden om een pakketje te posten.
De koper moest achter jou aan mailen/pben je had ook zelf even een pb de deur uit kunnen doen met de mededeling dat je ziek bent en het iets later komt.
Kan mij haast niet voorstellen dat de koper dan toch perse het pakketje op de bus wilde hebben die dag.
Tevens gaat het hier ook niet om een tientje en zou ook bloedlink worden als ik eerst 2,5 week moet wachten tot het komt om vervolgens een western singel te krijgen ipv een complete deken zoals je hem verkocht hebt.

Je bent als verkopende partij ernstig in gebreken gebleven.
Zou mij rot schamen en niet eens een topic durven openen om mij er goed onderuit te praten.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:31

MelanieB schreef:
macholoverr schreef:
Ik heb haar ook gelijk de code gestuurd& ze heeft het nu binnen maar jullie vinden je pony niet belangrijker? Of als je met 39.5 & kotsend op de bank licht...Nee dan moet het op de post? Ik vind het raar dat IK gebeld wordopmijn werk.. Als het jullie over komt denk ik dat je het ook raar vind

Dan bel je maar iemand die het even voor je kan doen.
Of je mailt/belt haar en legt uit dat het lang duurt en vraagt of ze haar geld terug wil.

2,5 week is NOT DONE.

Zeker niet nee, en als het dan ook nog eens niet compleet is :n

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:31

*klapt in d'r handjes van plezier* Is ze nou dapper, of nou gewoon zo dom om zichzelf NOG MEER in het daglicht te zetten. Fijn te weten dat het deze bokker is trouwens, zal het onthouden.

Zo is een collega bij mijn moeder op het werk ontslagen door zulke wanpraktijken omdat het bedrijf vond dat ze niet met haar verbonden wouden zijn. Ik moet er stiekem wel om lachen (sorry KimJenda) dat iemand zo aan het werk gaat, en dan nog medelijden verwacht ook. Dit is je toch de reinste vermaak?

Laat ons weten hoe het afloopt KimJenda, was je topic al kwijt geraakt (handig! de link staat er ook al in) Ze zal deze wel geopend zijn omdat ze heeeel veeeel spullen te koop heeft. Was er niet een tijdje geleden een reltopic omtrend haar over een paard dat er zo slecht uit zag? mij staat bij dat het een draver was? Foto's met een modderig dier dat na het wassen is gaan rollen.. staat me zoiets bij.

lovemeintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:32

dit is echt te gek voor woorden!
zo lang wachten en dan nog eens incomplete spullen
het is idd een westernsingel
tssss wat erg

ik heb haar van de week nog een pb gestuurd waarom ze alles in de kliko gooit als ze het niet verkoopt
*nee alleen de slechte spullen gingen in de kliko andere spullen gingen naar een goed doel
jaja dan verkoop je dat toch niet als het slecht is??????
dus het zadel ook zei ik
*nee die was van haar moeder..........
vreemde verhalen allemaal

ik zou een deel van het geld terug eisen of de goede delen laten opsturen op haar kosten
is ze helemaal!

Thats_Me

Re: Koper doet erg raar....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:33

Ik geef de koper helemaal gelijk! Je hoort je zaakjes netjes af te handelen en niet zo als jij dat nu doet. Verkocht = verkocht en dan niet 2,5 week pas versturen. Ook niet gaan piepen dat je op je werk gebeld wordt had je het maar netjes moeten afhandelen. Zoals ik het hier lees heeft de koper alle recht omdat er toch een en ander niet deugd.

Werecat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:33

Benfan schreef:
*klapt in d'r handjes van plezier* .

_O-

Traiectum

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:34

TS: het zou je sieren als je een gedeelte van het geld terugstort. Deze deken is duidelijk niet in nieuwstaat, terwijl KimJenda daar wél voor betaald heeft. En natuurlijk zo snel mogelijk (morgen dus) de ontbrekende singel en staartriem opsturen.

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:35

Enyaa schreef:
Benfan schreef:
*klapt in d'r handjes van plezier* .

_O-

Echt hoor, zat te lachen hier vind dit dolkomisch.

Lieszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:39

@ Lovemeintje

Dat lees je ook vaak bij andere verkoper dat het anders de kliko in gaat..
Dit is gewoon een verkoop truc, zie je wel vaker op bokt.

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:41

En op haar website zet ts dat ze niet houdt van liegen, stelen en ruzie :+

Als het waar is dat ts vaker op zo'n manier (letterlijk en figuurlijk) handelt en dit bekend is bij het beheer, dan zou ze eigenlijk niets meer moeten mogen verkopen via bokt. Ter bescherming van goedwillende en eerlijke bokkers.

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:42

ik vind jouw als verkoper schandalig bezig!
Ik verkoop zelf veel via bokt en mp en ik zorg dat ik binnen 1 dag na geldontvangst het pakket opstuur ongeacht de omstandigheden. ziek, paard niet goed whatever; dan kun je iemand anders ff naar het postkantoor laten gaan.
je baalt nu gewoon omdat de verkoper werk vd oplichting heeft gemaakt en dat je dus met je rug tegen de muur bent gezet.
Je staat immers al bekend als zwart oftwel niet eerlijk zeg maar ;)

chocobroodje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-11 19:43

slotje voor overleg