Parafine heeft hij gelijk gehad toen hij de eerste avond kwam, in de hoop dat de darmen wat gingen doen en hij ging mesten. Maar het heeft niet het effect gehad waar ze op hoopten
Heb Deborah net aan de telefoon gehad. Er is nog niet veel verandering. Het gas is uit de darmen, maar Nanno wil nu niet eten. Zodra hij met zijn hoofd naar de grond gaat valt hij om. Dat gaan ze eerst nog onderzoeken.
bedankt iedereen . heb vandaag nog geen contact gehad met de kliniek want kan ze maar niet bereiken daar . en er op de gok langs gaan heeft ook geen zin omdat ze in weekend niet veel daar zijn alleem met de voerrondes en ze zeiden dat ik even moest bellen als ik wou komen maar geen gehoor elke keer . maar blijf proberen .hoop dat er eindelijk wat verbetering is gekomen . ze zouden hem nog helemaal onderzoeken omdat het zo vreemd is dat ie omvalt als ie zn hoofd naar beneden wil doen om gras te pakken dus hoop dat ze de oorzaak vinden en em kunnen helpen
Veel sterkte met je paard. Ik al vor je duimen dat hij er weer bovenop komt. Heb helaas ervaring met ernstige koliek, dus snap helemaal hoe je je nu voelt.