Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

chexgirl schreef:hele mooie foto's! heb je er nou lang voor moeten trainen om hem zo zonder hoofdstel en zadel zo netjes te laten lopen?
enig 'minpuntje' is dat je wel wat trotser mag zitten
(heb het overigens ook in mijn openingspost staan). Op deze 'manier' van mijn lichaamsgebruik kan in de vering die hij 
avh schreef:JEETJE hoe krijg je dat voor elkaar zo dat je haar hoofd zo houdt???? Super gaaf!!
Ik heb zelf altijd een zinnetje die ik aanhoud bij deze manier van rijden: ik heb geen contact met de teugels, maar met het paard.
_Roosmarijn_ schreef:Eva, wat enorm gaaf weer om te zien!![]()
Geef je hier ook les in? Niet dat dit met Gipsy nog kan hoor, maar misschien in de toekomst met een ander paard.
En een vraagje, kan je Shilas ook zonder neckrobe naar het lang en laag maar toch verzameld rijden? Nu loopt Shilas op alle foto's nogal opgericht, ben benieuwd wat je nog meer kan bereiken.
Wanneer Shilas in een gemotiveerde bui is gaat hij al snel in dezePally schreef:Ik heb meerdere mensen zonder zadel en hoofdstel zien rijden, maar hoe jij je paardje aan het lopen hebt!Fantastisch zeg.
Die van mij loopt met tuig nog niet eens zo netjes, hoe doe je dat toch?
) en je kunt er héél veel uithalen. Ik ben van plan een artikel te schrijven voor http://www.nalantavrijheidsdressuur.tk over
moelly schreef:Ben al bang als ik er naar kijk..
Vind het echt knap wat je doet!
hoef dit nooit te proberen met m'n Friesje Giesje

)