Een bijzonder wedstrijddebuut @ Cynnfotografie

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Sjuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:37

Ik vind het echt ontzettend knap van je! Je zou trots moeten zijn op jezelf en je poon!

Ine23

Re: Een bijzonder wedstrijddebuut @ Cynnfotografie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:45

Allereerst een ongelofelijke proficiat! Wat vind ik dit ongelofelijk knap van jullie dat jullie dit doen!!!
Aangezien het HAW is, zeg ik nog even dat je inderdaad je verbeterpunten goed kent :) . Het is heel erg herkenbaar dat je je teugels laat vieren als je gespannen bent, hier nog iemand die het doet :+ . Gewoon lekker blijven rijden, je spanning leer je toch te controleren door meer ervaring op te doen, en erg veel genieten van je prachtige merrie! :D

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:51

Met ontroering je verhaal gelezen en de foto's bekeken, wat heb jij een lef en wat een mooi debuut! Daar mag je oprecht trots op zijn!
Je geeft aan dat je het idee hebt dat je mooie lieve merrie het ook wel leuk vindt, nou dat spreekt van de foto's! Of haar oortjes strak naar voren of er staat er 1 naar achter, puur omdat ze met jou bezig is.

Als jullie straks wat meer kilometers hebben gemaakt in de ring, ze inderdaad net wat ronder loopt en jij gewoon megatrots op je paard gaat zitten (dus lekker rechtop, contact houden op de teugels, benen mooi recht) lopen die winstpunten zo binnen!

Hopelijk zien we binnenkort weer een topic met foto's van je! Lekker blijven genieten!

Luana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 22:58

Wat een mooie haflinger en geweldig dat ze zo braaf was.
Ik vind het erg knap van je! :)

Deleted

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:11

Super prestatie, ontzettend knap, heb echt respect hiervoor :)

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:14

wat onwijs stoer!!
Ik weet nog als de dag van gisteren hoe ik me voelde bij mijn eerste wedstrijd en kan het gevoel van jouw verslag zo weer aflezen.
Super gedaan!

Eefiesvenna

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:19

Wow, wat knap van je! Lijkt me ook best eng als je zo weinig ziet! Je ziet wel duidelijk de omheining van de baan? Respect hoor!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 23:33

Bokkers, ik denk dat Paulien alle reacties met een big smile van oor tot oor.. en anders wel met een traantje wegpinken, zit te lezen! Onze verlegen, terughoudende dame.. he! :Y)

Je deed het súper hoor Paulien! Ondanks dat je echt zenuwachtig was, mijn oren eraf kletste en stiekem al eerder wilde opgeven.. toch doorgezet en er maar mooi dit neergezet! Lekker braaf haar rondje gedaan, echt super voor jullie vertrouwen. Zo sluit je het met een lekker gevoel af, waardoor je alweer zin hebt in de volgende rit! Eerst dat vertrouwen maar goed hebben, dan ga je vanzelf wat meer 'knallen' en eraan rijden! Daar ben ik heilig van overtuigd :j :D !

Voor als tips, ik weet dat jij meer de persoon bent van het losgooien van voor, maar dan merk ik bij jou dat je geneigd bent zélf ook 'los te gooien' met je rug, haha. Je gaat gewoon lekker mee. Rechtop zitten, borst vooruit en dan gaan je hakken ook al wat beter. Die ga je nu ook wat optrekken nog. Maar dat komt wel met de ontspanning!

Vond het een erg leuke dag en ga graag nog een keer mee als fotograaf/groom hoor meis! *\o/*

jolanda20

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 00:32

je mag trots zijn op jezelf!!!!
en op je mooie haflinger!!!

veel oefenen en alles komt goed!!!
ik zeg altijd maar.."paardrijden is leuk!!!" :D
dus doe alles op jou tempo en laat je niet gek maken!!
laat zien dat jij trots bent op hetgeen wat je heb!!! dus rechtop zitten en je kin omhoog, borst vooruit!!
laat ze een poepie ruiken!!!

toppie meid!!!! :D

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 01:12

Hey daar hebben we Madeira weer!
Het is een prachtbeestje om te zien, met van de foto's te zien ook een prachtkarakter.
Helemaal super jullie debuut gefeliciteerd +:)+

Inderdaad iets naar achter zitten, maar ik heb echt dikke respect voor jullie +:)+

Coby
Moderator Over Paarden
The one and only

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:47

Op verzoek van Ts verplaatst, HAW-->ITP

Umpiedumpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:50

in 1 woord: GEWELDIG!!!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 08:53

meid, diep respect voor jou.
vind het onwijs stoer zeg
en wat een super punten voor je debuut. gaat helemaal goed komen

fionaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:01

Jeetje wat gaaf voor jullie beide! Wat heb je een heerlijke haf, gericht met jou om op te letten wat je van dr wilt en ze heeft plezier erin! Dat zie je zo goed met haar orenspel!
Wat een mooie vertrouwensband hebben jullie samen! Het is niet niks hoe jij dit zo voor elkaar hebt! Wat een prachtig resultaat!

De punten zijn netjes, voor de eerste keer en dan ook op vreemdterrein.
Goed blijven oefenen dan komt het helemaal goed met jullie 2!

Ik ben fan van jullie, ben benieuwd naar de volgende foto's!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 09:03

Lusitana schreef:
Ik zou willen dat ziende mensen zo reden.

Wouw wat een super compliment :D dankjewel! :o

Lusitana schreef:
Ik raad je aan, even tussendoor, om genoeg water te drinken, dat kan enorm helpen om koel en helder in het hoofd te blijven. Vaak zweet je toch extra van spanning en dat vochtverlies kan verwarring en spanning verergeren.

Moet je dat hesje dragen zodat je herkenbaar bent als zeer slecht ziende zodat ze rekening met je kunnen houden?

Ik hoop dat we meer te zien krijgen van je dressuurcarrière.

Wat een goede tip, dankjewel! Nu je het zegt, ik was erg misselijk toen ik van Madeira afkwam, heb wat water gehad en voelde me gelijk echt stukken beter.

Ik had inderdaad het hesje om met inrijden zodat mensen konden zien dat ik zeer slechtziend ben, want ik knal werkelijk tegen iedereen op als ik geen voorrang krijg (vind het wel heel vervelend om voorrang te moeten vragen, maar ongelukken krijgen/maken is veel erger natuurlijk).

@EngeltjeS, wat een lieve reactie super bedankt! Ik wil mij zeker niet tegen laten houden door anderen, gelukkig heb ik ook super vrienden die mee willen en die mij graag willen helpen dat maakt het ook leuker/fijner/veiliger voor jezelf. :)

@DF, het was ook echt mijn doel: lekker ontspannen de ring rondgaan. Volgende keer moet ik er zeker meer aanrijden, maar ik hoop wel dat ik op deze manier een goede ervaring aan Madeira heb kunnen geven.

horzlover schreef:
diep diep diep respect voor jouw en je pony jullie kunnen elkaar ECHT blindelings vertrouwen dat vind ik zo bijzonder!!!!
ga zo door!!!!

Leuke woordkeuze hihi moest even lachen toen ik het las :D Maar inderdaad, vertrouwen tussen mij en Madeira ligt heel erg diep, ik zou het niet met een pen kunnen beschrijven. Vooral deze dag, vreemde omgeving, maar het leek echt bijna of ze mij probeerde mee te nemen ‘kijk baasje, ik ben zo braaf, ik doe niets’ wat mij nóg meer vertrouwen in haar heeft gegeven :+:

@hetbommeke, hahaha dat is zo, Cynthia was wel super hoor om mij gerust te stellen. :+: Ik vind het ook echt prachtige foto’s met een super herinnering :)

@Janet, mijn caller is inderdaad ook een topper, ik hoop dat ze nog vaak met mij mee wilt gaan.

@Ine23, hihi het is toch wel fijn om te lezen dat nog iemand hetzelfde doet als ik ;) Ik denk ook wel dat het goed komt. Gewoon veel km’s maken. :)

Eefiesvenna schreef:
Wow, wat knap van je! Lijkt me ook best eng als je zo weinig ziet! Je ziet wel duidelijk de omheining van de baan? Respect hoor!

Het lijkt bijna wel of Madeira zichzelf stuurt door de ring. Ik doe eigenlijk bijna niets. De ring verdwijnt en verschijnt voor mijn ogen, ik kan het heel moeilijk uitleggen, vooral in de galop ben ik gauw de kluts kwijt. Ik heb wel gelukken een super caller die ook erg mij in de gaten houdt (die ik ook diep vertrouw) en Madeira is een pony, dat als je helemaal naar buiten stuurt, niet over de ring heen springt of iets, dat is echt heel erg fijn :) Het is denk ik kwestie van gevoel en vertrouwen van je pony.

Cynn_x schreef:
Bokkers, ik denk dat Paulien alle reacties met een big smile van oor tot oor.. en anders wel met een traantje wegpinken, zit te lezen! Onze verlegen, terughoudende dame.. he! :Y)

Wat ken je me toch weer goed he :o ik heb inderdaad soms even een traan zitten wegpinken en zit meestal met een big smile alles te lezen :D zulke lieve en geweldige reacties :D Wat betreft je tips heb je helemaal gelijk in! Ik vind zelf ook dat ik dat heel erg doe, ik hoop daar meer controle over te krijgen zodra ik meer km’s heb gemaakt.

Bedankt nogmaals voor alle super reacties :D

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:10

Paulien Helemaal TOP!!! Geweldig gewoon. Kan het niet vaak genoeg zeggen. Wat heb je aan Madeira toch een wereld knol he! Die kan je echt vertrouwen.
De punten vindt ik helemaal niet slecht. Jammer dat je de 2de proef niet geoefent had. Maar met een beetje oefening komt dat helemaal goed.

Nu je gemerkt hebt dat Madeira je niet in de steek laat gaat het met de zenuwen de volgende keer vast ook veel beter!!

Heel veel succes met je toekomstige wedstrijden! En natuurlijk met je trainingen.

Groetjes Laura

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:23

Wauw wat super zeg! Echt heel, heel erg knap!!
Heb je dat hesje als herkenning zelf bedacht of is dat 'algemeen bekend'? Ben het namelijk nog nooit tegengekomen dus zou geen flauw benul hebben waarom iemand dat dan droeg. Of is het vooraf gemeld of..? :o

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:49

Normaal reageer ik nooit in een ITP, maar nu moet ik het zeggen: mijn complimenten :) Bij ons in de LRV is er ook een meisje die slechtziend is, en die mag bij elke letter een persoon zetten, zodat ze weet waar de letters zich bevinden. Ik heb enorm respect voor jullie :) Mijn moeder is zelf zwaar slechtziend tot het blinde toe, daarmee dat het me ook zo enorm raakt

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 09:54

Wauw, wat een bijzonder verhaal! En wat fijn dat je paard zo braaf was tijdens de wedstrijd, betekent dat jullie echt een mooi setje zijn.
Klein puntje van aandacht vind ik wel je zadel, volgens mij mag die iets meer naar achteren?

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 10:06

Hey Laura :D
ponyparadijs schreef:
Nu je gemerkt hebt dat Madeira je niet in de steek laat gaat het met de zenuwen de volgende keer vast ook veel beter!!

Dat denk ik dus ook :) het heeft mij nog meer vertrouwen gegeven :D

@Milou123 ik hoorde dat iemand dit had gezien op stal van een ander meisje dat ook niet veel kon zien. Het leek mij een super goed idee dus heb zelf gelijk een hesje gekocht en mijn vader zo’n sticker laten maken voor op de achterkant.

@Zwieke, ik snap dat je het raakt als je er zelf mee te maken hebt. Ik ken dat inderdaad, bij elke letter een persoon zetten, geloof niet dat dit bij mij mag met officiële wedstrijden, maar zo gaat het ook prima dat is erg fijn :)

@Figaro, oh nu je het zegt.. dit zou goed kunnen wat het zadel betreft! Ik zou er is op letten als ik vandaag ga rijden (ik heb haar niet zelf gezadeld trouwens we kwamen aan en ik moest mij gelijk melden en andere hebben haar gezadeld) maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij te ver naar voren ligt ik zou het eigenlijk niet weten..

Figaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 10:09

Madeira_ schreef:
@Figaro, oh nu je het zegt.. dit zou goed kunnen wat het zadel betreft! Ik zou er is op letten als ik vandaag ga rijden (ik heb haar niet zelf gezadeld trouwens we kwamen aan en ik moest mij gelijk melden en andere hebben haar gezadeld) maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij te ver naar voren ligt ik zou het eigenlijk niet weten..

Het is ook niet helemaal goed te beoordelen zo vanaf de foto's, vandaar het vraagteken erachter. Maar misschien even voelen of het zadel tov de schouder goed ligt? Die moet goed vrij kunnen bewegen. Ik heb zelf een kort, rondgeribt paardje waar 9 van de 10 keer het zadel te ver naar voren ligt, vandaar dat ik er op let. ;)

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:07

Wat mag jij trots zijn op jezelf en op Madeira Paulien! :D
Ik weet nog zo goed dat je altijd als droom had om echt te starten met z'n 2tjes!

Komt helemaal goed met jullie! :))

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 12:09

Wauw respect, echt super knap en je hebt je haflinger netjes aan het lopen, gaat helemaal goed komen met jullie :j

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-11 13:09

Madeira_ schreef:
@Milou123 ik hoorde dat iemand dit had gezien op stal van een ander meisje dat ook niet veel kon zien. Het leek mij een super goed idee dus heb zelf gelijk een hesje gekocht en mijn vader zo’n sticker laten maken voor op de achterkant.

Wat slim. :)
Wat voor sticker heb je op de achterkant zitten dan? Wat staat daar op?
Ben wel nieuwsgierig, juist omdat ik het nog nooit gezien heb. :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-11 13:51

Bedankt allemaal :D

@Lisa, ja het was lang mijn droom dat vertelde ik toen inderdaad tegen jullie hihi :D

@Milou123 dit is de mijne:

Afbeelding

Afbeelding

Het is een zwarte stickervel waar mijn vader deze letters uit heeft gesneden :)