Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lusitana schreef:Ik zou willen dat ziende mensen zo reden.
Lusitana schreef:Ik raad je aan, even tussendoor, om genoeg water te drinken, dat kan enorm helpen om koel en helder in het hoofd te blijven. Vaak zweet je toch extra van spanning en dat vochtverlies kan verwarring en spanning verergeren.
Moet je dat hesje dragen zodat je herkenbaar bent als zeer slecht ziende zodat ze rekening met je kunnen houden?
Ik hoop dat we meer te zien krijgen van je dressuurcarrière.
horzlover schreef:diep diep diep respect voor jouw en je pony jullie kunnen elkaar ECHT blindelings vertrouwen dat vind ik zo bijzonder!!!!
ga zo door!!!!
Eefiesvenna schreef:Wow, wat knap van je! Lijkt me ook best eng als je zo weinig ziet! Je ziet wel duidelijk de omheining van de baan? Respect hoor!
Cynn_x schreef:Bokkers, ik denk dat Paulien alle reacties met een big smile van oor tot oor.. en anders wel met een traantje wegpinken, zit te lezen! Onze verlegen, terughoudende dame.. he!
ponyparadijs schreef:Nu je gemerkt hebt dat Madeira je niet in de steek laat gaat het met de zenuwen de volgende keer vast ook veel beter!!
Madeira_ schreef:@Figaro, oh nu je het zegt.. dit zou goed kunnen wat het zadel betreft! Ik zou er is op letten als ik vandaag ga rijden (ik heb haar niet zelf gezadeld trouwens we kwamen aan en ik moest mij gelijk melden en andere hebben haar gezadeld) maar het kan natuurlijk zo zijn dat hij te ver naar voren ligt ik zou het eigenlijk niet weten..
Madeira_ schreef:@Milou123 ik hoorde dat iemand dit had gezien op stal van een ander meisje dat ook niet veel kon zien. Het leek mij een super goed idee dus heb zelf gelijk een hesje gekocht en mijn vader zo’n sticker laten maken voor op de achterkant.