En ik ben ontzettend blij voor je dat je weer mag rijden. Geniet van je ritjes!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dejavu schreef:Súper, zeg!!!!De foto's zien er heerlijk uit, alsof je er gisteren nog op zat. Echt gewoon zo fijn dat je het vertrouwen in die pony niet bent kwijt geraakt. Het zegt wel iets over jullie band dat je hem uitkiest.
![]()
Trouwens, krijg je een vierde paard?
Slofje schreef:Super dat je zo weer rijd, ontzettend mooi dier
Je rijd hem alleen constant achter de loodlijn.
DDW1190 schreef:Ziet er heerlijk uit, Zal je een heerlijk gevoel hebben gegeven of niet?
Vind het er helemaal niet slecht uit zien na zo'n lange tijd hoor!
Gun het je van harte dat het weer een stuk beter met je gaat!
Nrkee schreef:Wauw je bent het zeker niet verleerd!
Heftig van je hersenbloeding zeg, hoop dat je je afleiding een beetje kan vinden in het paardrijden. mag je nu gewoon weer gaan opbouwen met paardrijden?
Heb niet alle reacties gelezen, alleen de OP dus weet niet of die vraag al gesteld is.
Is het je eigen paard trouwens?
randie schreef:![]()
![]()
![]()
wat goed dat je weer te paard kunt! doe je wel voorzichtig? en geef pret maar een knuf.
kimmie261 schreef:ik kan echt helemaal blij worden van dit topic..
wat super super goed van je!!! en wat fijn dat je lichaam zich zo hersteld heeft dat dit weer kan!
dit is Genieten met de hoofdletter G
Anya schreef:Meis wat supertof!
Moet een heerlijk gevoel zijn geweest.
Weer een mijlpaal
Cyta schreef:Wat fijn te zien dat je terug op een paard zit!
En hoe moedig ben jij wel geweest de afgelopen maanden![]()
Ik duim alvast voor een goed verder herstel!
Wat leuk dat Royal Samber jou kant op komt! Ben benieuwd
petraaken schreef:Wat super zeg om je weer op een pony te zien. Al heb jij wel lef voor 10 zeg om na 7 maanden niet bereden te zijn geweest zo op die pony te stappen. Hoewel ik hier thuis ook een paard heb waarbij ik dat zo zou aandurven. Bij de anderen niet en zeker niet na zo'n ziekte/operaties.
Denk dat ieder persoon die hetzelfde heeft gehad voor zichzelf zal moeten uitvinden wat wel nog lukt en wat niet meer. Misschien dat je mettertijd nog dingen ontdekt die niet meer zo lukken of helemaal niet meer gaan. Wilskracht doet nl ook veel bij het herstellen/revalideren. Je hebt het voordeel dat je nog erg jong bent waardoor veel zich nog kan herstellen of erg gecompenseerd kan worden.
klomp schreef:Hey Kath, wat fijn je weer op een paardenrug te zien![]()
Wat moet dat weer een heerlijk gevoel geven, zeker op je vertrouwde sprookjespown!
Nog effe en dan komt je andere sprookjespown er ook aan!!
Geniet ervan meid, je verdiend het!!!
bruceandnoon schreef:ik kan maar een conclusie trekken; jij hoort op een paardenrug thuis!
wat ontzettend knap van je dat je er zo weer mee weg rijdt. Respect voor hoe jij omgaat met hetgeen je overkomen is.
En wat een lekker ponybeestZo te zien is hij ook helemaal blij dat jullie samen weer aan de slag zijn gegaan, echt mooi om te zien.
Succes met je verdere revalidatie!