dode pony in de sloot, van wie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Nienkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:25

hey,
ik heb altijd in boerakker gewoond en ga straks denk ik wel even kijken (als mijn vriend mij er heen wil rijden want heb al wat wijntjes op) maar waar ligt de pony dan ongeveer? Bij de vogeluitkijktoren?

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:27

goed dat je actie onderneemt ts, heel sneu voor zon dier. Het gaat hier gelukkig niet om het paard van ts, @ tesz_2208;) Dat zou weer een andere situatie zijn. Het is jammer dat het dier niet meteen uit de sloot gehaald word, maar je kan hem er zelf ook niet uitvissen. Ff wachten tot morgen dus:)

hagelslag

Re: doode pony in de sloot, van wie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:42

he bah gatver.

heb het helaas tijdje terug op stage meegemaakt dat er ineens 1 dood in de sloot lag. maar alsnog bleg ik wil het niet zien.... vond dat al erg

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:46

astridelise schreef:
Kreeg je jouw paard er wel langs?
Meestal worden dieren van zo'n kadaver lucht onrustig.
Raar dat de politie zo reageert, dit kan nooit goed zijn voor de kwaliteit van het water.

ja de politie zei dat dat een nacht nix uitmaakte, mijn paard die sloeg op hol, maar gelukkig was ze gouw weer rustig te krijgen

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:47

hagelslag schreef:
he bah gatver.

heb het helaas tijdje terug op stage meegemaakt dat er ineens 1 dood in de sloot lag. maar alsnog bleg ik wil het niet zien.... vond dat al erg

is het ook

Nienkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:50

hinke98 schreef:
hagelslag schreef:
he bah gatver.

is het ook

TS, waar is het ongeveer? Bij de uitkijktoren of verder langs het water?

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:51

Nienkie schreef:
hey,
ik heb altijd in boerakker gewoond en ga straks denk ik wel even kijken (als mijn vriend mij er heen wil rijden want heb al wat wijntjes op) maar waar ligt de pony dan ongeveer? Bij de vogeluitkijktoren?

bij de vogeluitkijktoren kan je 4 kanten op,je hebt een zandpad en dat dat pad ertegenover het pad is helemaal begroeit met heel hoog gras, dan moet je een halve km lopen/rijden en dan kom je bij gemaait gras en tegelijkertijd houdt het pad op, daar even 10 mr voor ligt hij/zij

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:53

Tesz_2208 schreef:
Oke, nou daarover verschillen onze meningen dan.
als het mijn paard betrof ging die er vandaag de dag nog uit.
al moest ik heel de wereld op zn kop zetten.
maargoed ontopic. ;)

jij mag ook wel effe proberen te bellen, in mijn eerste bericht staat waar het kadaver ligt, als er meerdere mensen bellen willen ze miss wel actie ondernemen

Nienkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:54

dus zeg maar, als je naast de uitkijktoren staat en recht voor je de brug hebt, dan niet de brug over, maar linksaf slaan? Daarlangs?

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:54

pinuts schreef:
goed dat je actie onderneemt ts, heel sneu voor zon dier. Het gaat hier gelukkig niet om het paard van ts, @ tesz_2208;) Dat zou weer een andere situatie zijn. Het is jammer dat het dier niet meteen uit de sloot gehaald word, maar je kan hem er zelf ook niet uitvissen. Ff wachten tot morgen dus:)

thanks ja maar wachte duurt lang

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 18:55

Nienkie schreef:
dus zeg maar, als je naast de uitkijktoren staat en recht voor je de brug hebt, dan niet de brug over, maar linksaf slaan? Daarlangs?

ja totdat het water zegmaar splitst dan 10 stappen terug en daar ligt het, zeg effe wanneer je er bent geweest en wat je ervan denkt ps het stinkt wel enorm

Nienkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 18:59

hinke98 schreef:
Nienkie schreef:

ja totdat het water zegmaar splitst dan 10 stappen terug en daar ligt het, zeg effe wanneer je er bent geweest en wat je ervan denkt ps het stinkt wel enorm

Ik denk dat ik er zo even langs ga, als ik ben geweest laat ik weten wat ik er van denk.

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:01

Nienkie schreef:
hinke98 schreef:

Ik denk dat ik er zo even langs ga, als ik ben geweest laat ik weten wat ik er van denk.

okee bedankt alvast maar niet schrikken, maar je ziet eigenlijk alleen maar een buik, toen ik het voor het eerste zag dacht ik eerst dat het een zeehond ofzo was haha

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:06

Weet je wat ik zo vreemd vind, dat de politie er niks aan doet. Hier wordt dat serieus genomen en direct actie ondernomen. Laatst lag er een koe een een beek, die hebben ze er direct uitgetakeld. Blijkt dat het dier enkele kilometers met de stroom mee heeft gedreven, de boer waarvan 't dier was is aan de hand van 't oormerk terug gevonden. Hij mistte de koe maar kon niet plaatsen hoe of wat die nou verdwenen kon zijn...

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:07

KBTP schreef:
Weet je wat ik zo vreemd vind, dat de politie er niks aan doet. Hier wordt dat serieus genomen en direct actie ondernomen. Laatst lag er een koe een een beek, die hebben ze er direct uitgetakeld. Blijkt dat het dier enkele kilometers met de stroom mee heeft gedreven, de boer waarvan 't dier was is aan de hand van 't oormerk terug gevonden. Hij mistte de koe maar kon niet plaatsen hoe of wat die nou verdwenen kon zijn...

ja raar bij ons zeiden ze bel morgen de gemeente maar

dynamiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:10

Pony zal wel vast gedumpt zijn of iets dergelijks als het al stinkt ligt het er al veel langer, dan had de eigenaar het moeten missen en er een meldig bij de politie van gemaakt hebben.

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:11

dynamiek schreef:
Pony zal wel vast gedumpt zijn of iets dergelijks als het al stinkt ligt het er al veel langer, dan had de eigenaar het moeten missen en er een meldig bij de politie van gemaakt hebben.

nee na 1 dag in het water stinkt het al. maar het is wel raar want er zijn daar in de omgeving bijna geen paarden dus dumpen is heel logisch

tjoppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:19

Moet ik als boer zeggen als een van mijn koeien dood in de sloot lig, dat het zondag is en ik het dier er morgen wel uithaal. Vandaag geen tijd, morgen weer. Wedden dat ik een dikke fette boete krijg!

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:20

tjoppie schreef:
Moet ik als boer zeggen als een van mijn koeien dood in de sloot lig, dat het zondag is en ik het dier er morgen wel uithaal. Vandaag geen tijd, morgen weer. Wedden dat ik een dikke fette boete krijg!

ja dat is echt dom ik weet het ook niet... alleen het water wordt ook heel vies en er zwemmen regelmatig mensen

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:21

Phoe dat wil je ook niet hebben. Hopelijk wordt die beestje of wat het dan ook is vlug uit het water gehaald.

hinkewal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-07-11 19:22

hetlevenwint schreef:
Phoe dat wil je ook niet hebben. Hopelijk wordt die beestje of wat het dan ook is vlug uit het water gehaald.

ik weet zeker dat ik daar deze zomer niet meer zwem

CoRiNa1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:23

als het dier geregistreerd staat gaat dit een fikse boete worden voor de eigenaar.......

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:24

OV--> VVDD

bammbamm

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:34

Jeetje wat een verhaal en wat een schrik!!!

Maar volgens mij is de politie toch echt verplicht om actie te ondernemen!!! (zwemwater)
Je zou eventueel wel de dierenbescherming kunnen bellen!!!
Succes!!!

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-11 19:36

Vind het maar een raar verhaal dat ze het dier er niet uit halen omdat het zondag is. Ze blussen toch ook je huis als het zondag is en het fikt?! Dan kunnen ze dit toch ook doen op zondag.

Lijkt me heel verstandig om daar niet meer te gaan zwemmen, lijkt me niet gezond.