Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
astridelise schreef:Kreeg je jouw paard er wel langs?
Meestal worden dieren van zo'n kadaver lucht onrustig.
Raar dat de politie zo reageert, dit kan nooit goed zijn voor de kwaliteit van het water.
Nienkie schreef:hey,
ik heb altijd in boerakker gewoond en ga straks denk ik wel even kijken (als mijn vriend mij er heen wil rijden want heb al wat wijntjes op) maar waar ligt de pony dan ongeveer? Bij de vogeluitkijktoren?
Tesz_2208 schreef:Oke, nou daarover verschillen onze meningen dan.
als het mijn paard betrof ging die er vandaag de dag nog uit.
al moest ik heel de wereld op zn kop zetten.
maargoed ontopic.
pinuts schreef:goed dat je actie onderneemt ts, heel sneu voor zon dier. Het gaat hier gelukkig niet om het paard van ts, @ tesz_2208;) Dat zou weer een andere situatie zijn. Het is jammer dat het dier niet meteen uit de sloot gehaald word, maar je kan hem er zelf ook niet uitvissen. Ff wachten tot morgen dus:)
Nienkie schreef:dus zeg maar, als je naast de uitkijktoren staat en recht voor je de brug hebt, dan niet de brug over, maar linksaf slaan? Daarlangs?
hinke98 schreef:Nienkie schreef:dus zeg maar, als je naast de uitkijktoren staat en recht voor je de brug hebt, dan niet de brug over, maar linksaf slaan? Daarlangs?
ja totdat het water zegmaar splitst dan 10 stappen terug en daar ligt het, zeg effe wanneer je er bent geweest en wat je ervan denkt ps het stinkt wel enorm
Nienkie schreef:hinke98 schreef:ja totdat het water zegmaar splitst dan 10 stappen terug en daar ligt het, zeg effe wanneer je er bent geweest en wat je ervan denkt ps het stinkt wel enorm
Ik denk dat ik er zo even langs ga, als ik ben geweest laat ik weten wat ik er van denk.
KBTP schreef:Weet je wat ik zo vreemd vind, dat de politie er niks aan doet. Hier wordt dat serieus genomen en direct actie ondernomen. Laatst lag er een koe een een beek, die hebben ze er direct uitgetakeld. Blijkt dat het dier enkele kilometers met de stroom mee heeft gedreven, de boer waarvan 't dier was is aan de hand van 't oormerk terug gevonden. Hij mistte de koe maar kon niet plaatsen hoe of wat die nou verdwenen kon zijn...
dynamiek schreef:Pony zal wel vast gedumpt zijn of iets dergelijks als het al stinkt ligt het er al veel langer, dan had de eigenaar het moeten missen en er een meldig bij de politie van gemaakt hebben.
tjoppie schreef:Moet ik als boer zeggen als een van mijn koeien dood in de sloot lig, dat het zondag is en ik het dier er morgen wel uithaal. Vandaag geen tijd, morgen weer. Wedden dat ik een dikke fette boete krijg!