Maar mamaaaaaaahhhh hij wil ook een yoghurt!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Polivy

Re: Maar mamaaaaaaahhhh hij wil ook een yoghurt!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:03

Haha idd. Ik heb zo ook heel veel situaties met mijn buurjongetje (van net 4) die ook echt hilarisch zijn, terwijl het voor hen zo serieus is :D

joelledsr

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:09

Hahaha, geweldig, bij ons idd ook al een keertje gebeurd, maar dan op intitiatief van Springtime zelf. dochtertje had pony in de tuin en was naar boven gelopen. Pony is ons maar komen zoeken in de woonkamer :D

Heerlijk die beestjes die zo lekker kipmak zijn.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:10

joelledsr schreef:
Hahaha, geweldig, bij ons idd ook al een keertje gebeurd, maar dan op intitiatief van Springtime zelf. dochtertje had pony in de tuin en was naar boven gelopen. Pony is ons maar komen zoeken in de woonkamer :D

Heerlijk die beestjes die zo lekker kipmak zijn.

:') :D

Doet me denken aan Penny's Shadow, die shet. :D

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:10

Moet je mijn dochter van zes met aanleg voor drama hebben. Die kan echt met rollende ogen en zo'n snap-je-dat-nou gezicht en van die wijdse armgebaren vertellen over iets dat een klasgenootje gedaan heeft. Iets waarvan ik dan denk: Jaaaaaa EN? :o? En dan echt met dramatische pauzes erin: Nou en toen he mam...... weet je wat hij TOEN deed.... (rol met ogen) Toen deed hij zomaar zijn la weer dicht (armen over elkaar en zo'n "eeeeeecht waar meid" blik in d'r ogen)

Maar ik neem haar wel serieus! Want alleen dan zal ze ook later mij in vertrouwen nemen over de dan belangrijke zaken (die er voor haar dan net zo toe doen als die simpele dingetjes nu)

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:11

Haha geweldig!

IndiraDay

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:12

haha hilarisch! Wel heel lief plaatje hoor! zo'n pony in de keuken <3

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:13

geweldig dit.. :D

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:20

Ja. Ik ken het. Soms moet ik zoveel moeite doen om mijn bek in een ernstige plooi te houden als allebei mijn dochters aan het argumenteren zijn waarom ze iets gedaan hebben wat ik niet goedkeur. V.b. afgelopen dinsdag was het snikheet. Zij beiden en ik waren rijkelijk ingesmeerd met zonnebrand. Onder het smeren vertel je waarom je ze insmeert enzo. Het is beter voor je huid anders verbrand je. Heel normaal toch? Ik was op een gegeven moment achter bezig en ik was er heilig van overtuigd dat ze maar een minuut of 2 weg waren. Komt één van onze honden aangerend, die is "normaal" zwart. De andere volgde ook al snel die is "normaal" fawn met zwart. Ze waren nu helemaal wit! Compleet! ....de kleine einsteins hadden ze met elk een fles van 500ml zonnebrand creme ingesmeerd......Mijn arme hondjes keken zo droevig omdat dat spul zo hardnekkig bleef zitten, zelfs na het schudden (in huis) en rollen in het ZAND! Moet ik nog uitleggen hoe mijn badkamer en woonkamer of hoe die beesten eruit zagen? Of hoe moeilijk zonnebrand creme en zand zich uit laten wassen?? Of hoe je het voetenspoor van 2 honden en 2 kinderen niet zomaar weg kan dweilen van je houten vloer?? Pffffffff..........het argument van beiden...... Tum en Poes waren al bijna weer verbrand!! ..........waar hebben jullie het over........Nou mama Poes is al helemaal verbrand en Tum begint ook steeds zwarter te worden.......HE?!?.......doorvragen.....goed....... in de beleving van mijn kids is verbranden dat het zwart word zoals het vlees wat papa op de barbeknoei maakt...... Mijn tegen argument maar meiden ze zijn toch echt al langer die kleur....... Ja mama omdat jij ze niet goed ingesmeerd hebt zijn ze zo verbrand!!.......... zucht...........
Laatst bijgewerkt door Serval op 30-06-11 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:22

_O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:25

Serval : geweldig!!!! _/-\o_ Ja, daar kun je niks meer tegen in brengen. De ene is 3 begrijp ik en de andere?
Lekker bijdehand zo te horen in elk geval.

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:26

AHAHAHAHHAHAHHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHA omg.....

btw, ik zou mn lachen echt niet in kunnen houden.... met als gevolg dat ik dus opgescheept zou zitten met monsters van kinderen :') zie je, daarom begin ik er nog maar niet aan. beter voor de rest van de wereld :')

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:28

Zilfstar schreef:
Serval : geweldig!!!! _/-\o_ Ja, daar kun je niks meer tegen in brengen. De ene is 3 begrijp ik en de andere?
Lekker bijdehand zo te horen in elk geval.

3 en 2 jaar........en beiden zijn vééls te bijdehand. Niet brutaal bijdehand of respectloos maar ja hoe noem je het wat zij zijn??? Creatief???

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:28

*raap me op* := :D O:) _O- echt geweldig dat verhaal van dat insmeren

Al onze paarden hebben serieus nog in huis gezeten (lees: behalve een veulen dat we destijds hadden)! Zelfs eentje heeft eens in het bed van m'n ouders proberen te kruipen :') en een van onze paarden dronk chocomelk en at salami :D

nanoetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:30

_O-

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:30

Serval schreef:
3 en 2 jaar........en beiden zijn vééls te bijdehand. Niet brutaal bijdehand of respectloos maar ja hoe noem je het wat zij zijn??? Creatief???

Snap precies de soort van bijdehand-zijn :+

Ergens wel jammer dat mijn kids die leeftijd inmiddels wat ontgroeit zijn (6 en 9) maar wij hebben nu de drama-queen en de drama-king (die alles stom vind VOORAL meisjes en al helemaal zusjes)

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:31

Ik begrijp dus dat jou ouders in het gesticht zitten hetlevenwint????

Het is echt wel grappig alleen op het moment vaak niet. Achteraf wel. Gelukkig!

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:33

Ik kijk helemaal uit naar het moment dat ze beiden wat ouder zijn en de volgende fase in gaan. Eigenlijk wel grappig........mijn man en ik noemen onze meiden ook drama queens..........die kunnen soms van iets kleins een opholgeslagen olifant maken met sloffen en badjas aan. Soms best lastig om daar mee om te gaan, je wilt hun beleving serieus nemen maar dat is niet altijd makkelijk.

JuliaaaXXX

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:36

er staat een paard op de gang.
corectie; er staat een paard in de keuken :')

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:38

Toen ik mijn man de foto liet zien zij hij.........mooi.....van het weekend BBQ-en! :9 }>

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:43

Serval schreef:
Ik begrijp dus dat jou ouders in het gesticht zitten hetlevenwint????

Het is echt wel grappig alleen op het moment vaak niet. Achteraf wel. Gelukkig!

Nee hoor :) Het was toen nog een echte nieuwbouw ons huis en we hadden ons schuifraam nog niet (portefenetre of zo iets) en ja paard was binnen geloppen en door die werken toen waren de bedden nog beneden wat er dus voor zorgde dat er een paard in huis zat en ja...besloot om eens te kijken of hun bed zacht was zeker :')

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 17:45

Geweldig!!!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:48

Haha wat lief!

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:51

Prachtig!!xD
Liep die zelf naar binnen of nam het meisje haar mee naar binnen?
Want ze is niet bang!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 17:59

Gezellig zo'n pony in je keuken :D
Echt prachtig ook als je zo'n dier hebt waar je kind mee om kan gaan... En tja, jijzelf ook denk ik .. Ik zou mijn pony ook zo de keuken in kunnen meenemen, alleen past ie niet door de deur met z'n dikke kont denk ik :+ Maar in theorie zou het kunnen :Y) Heerlijk gewoon :))

Serval

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-11 18:06

Sjors493 schreef:
Prachtig!!xD
Liep die zelf naar binnen of nam het meisje haar mee naar binnen?
Want ze is niet bang!

Die kleine meid nam hem mee naar binnen. Hij volgde, voor de verandering, braaf! ;)