Kleine stapjes voorruit

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:34

Hoe gaat het nu ben erg benieuwd?

__Elizabeth

Re: Kleine stapjes voorruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 13:35

Enigste wat ik niet snap is dat deze pony veels te klein is voor een 6 jarige welsh cob. Die zijn minimaal rond de 1.40 en dat red hij echt niet :n

weet je zeker dat hij 6 is?

amyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:15

Qua formaat (zeker als ik ff in je profiel spiek ts) is t idd meer de grootte van een sectie a.. Maar qua bouw ed vind ik het weer totaal geen mountain, heeft idd dan meer van een Cob.

Lanceer anders een fotootje in het welshfokkers-topic, daar zullen ze het zeker weten :j

xkellyx7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 16:21

wat een leuke pony en wat super dat jullie dit allemaal doen, top!
Ik blijf volgen ben erg benieuwd!

arabs

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-11 22:00

Mijn merrie liet zich in het begin ook niet vangen, een halster aandoen was ook een groot probleem. Ze stond wel in een stal en dat was makkelijker om het haar aan te leren, zonder dwang. Ondertussen is dat allemaal goed gekomen, maar het heeft toch een paar weken geduurd. Ik zette haar in het begin ook met een touw los in een paddock maar ik rolde het touw op (zoals je het koopt in de winkel) zodat ze er niet over kon struikelen. Wat haar ook heel erg hielp was samen staan met anderen paarden, zodat ze sociaal contact had met haar soortgenoten. Zij hebben haar heel goed geholpen. Ook soms als voorbeeld (paarden leren ook door na te bootsen). Bij mij mocht er niemand in haar stal gaan, ikzelf bleef er zoveel mogelijk uit in het begin zodat ze het gevoel had dat ze een veilige plek had. Ze draaide haar kont naar je als je binnen kwam en werd hyper nerveus. Nu staat ze op de wei en komt ze in vrijheid naar me toe en doe ik haar halster aan. Je moet het wat aankijken wat het beste is voor jouw pony en je gevoel volgen.
Succes, het is een zware taak maar je krijgt er heel veel voor terug hoor als je hem helemaal goed krijgt!

ChefsSpecial

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-11 23:08

Hoe gaat het nu met de kleine man?