Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

zodiacje schreef:
Geweldig!
Wat een grappenmaker heb je daar!
Snap wat kbk probeerd te zeggen, je moet nou ook weer niet over je heen laten lopen en wel een leider blijven
echter het topic is geniaal en leuk dat je er om kan lachen
). Dus dat zit wel goed 

heb toen maar alsnog de foto gemaakt en kan er tot de dag van vandaag nog onwijs om lachen omdat het wel hun karakter toont.

Maar op dat moment heb ik staan vloeken hoor
Was overigens ook niet de eerste keer die dag, verre van
Maar ook dat is weer opgelost, blokken omgooien doen we niet meer 
Bij http://www.nickyskeet.nl 
Poon vond het nodig om erop te gaan staan terwijl ik met een hindernis bezig was en deed toen eventjes z'n hoofd omhoog .. Niks speciaals, maar in z'n kaken & nek zit zoveel kracht (ook te zien in het filmpje
) en daar ging het dan ..
Heeft verder niks met de kwaliteit ofzo te maken hoor, ligt gewoon aan mijn pony

Wel nog een heel oud type hoor, geen modern sportpony'tje zoals je ze tegenwoordig hebt
Misschien vandaar de verwarring

Wat heeft hij een mooi hinnikje!
!
Ik had er niks mee te maken
Of toch niet op deze manier (wat dus niet hetzelfde is als: doe maar op, waar je zin in hebt). Maar of dat poon & jullie band ten goede zou komen is wat anders ...
Hier gaat het goed momenteel, beter dan ooit tevoren trouwens, dus ik hoop dat we zo verder kunnen (maar zie geen reden waarom dat niet zou gaan) 

Beetje wel natuurlijk, maar toch .. neen, eigenlijk niet
Die van jou heeft in ieder geval wel een groter hoofd

Echt geweldig!
! Misschien moest je ze eens naast elkaar zien zou je wel enkele gelijkenissen zien. Haha maar ze blijven natuurlijk een compleet verschillend ras, zou raar zijn moesten ze echt op elkaar lijken
! Dat met die hindernissen heb ik ook vaak meegemaakt, sprong ze er niet over dan gooide ze alles om. Lijkt me typisch pony's!