De allerliefste ... *ahum*

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

santaju

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:55

Kan iemand mij even van de grond af komen rapen? Hihi dat filmpje, ik kom niet meer bij!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 19:57

spitenmazz schreef:
Wahaha, Toen je met het longeren meegesleurd werd en het afbreken van je video camera. Je kon me oprapen hoor :')
Leuk gedaan! :)

Hier ook! :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:01

Wauw, wat een reacties allemaal!
Ik moet vaker eens zo'n dingen bij elkaar rapen .. dan komt er nog eens wat van :')
Merci allemaal! :D :D
En ik krijg het in mijn rug van al die mensen op te rapen _O-

zodiacje schreef:
_O-
Geweldig!
Wat een grappenmaker heb je daar! :=

Snap wat kbk probeerd te zeggen, je moet nou ook weer niet over je heen laten lopen en wel een leider blijven
echter het topic is geniaal en leuk dat je er om kan lachen +:)+

Uiteraard :j
Zoals VivaLaVida zegt besef ik dat maar al te goed en zit dat ook best wel snor .. We hebben veel met elkaar meegemaakt en ik heb hem ondertussen echt leren kennen en kan wel inschatten wat ik kan maken of niet (en hij hetzelfde bij mij :P ). Dus dat zit wel goed ;)

Ik heb de bok-foto pas nog in een topic gebruikt om iets te laten zien, en toen vond ik die eigenlijk nog steeds geweldig, ookal is het al een tijdje geleden, en toen dacht ik "eigenlijk is hij toch wel lief .. eens kijken wat ik nog zoal heb" .. En vandaar dit topic, als samenraapsel van dingen die toevallig op foto/film staan .. Scheelt ook wel weer dat ik zowat alles probeer vast te leggen .. dus het is niet zo dat ik eens zoiets heb en dat hij de rest van de dagen dat ik niet met mijn camera daar sta mij omver ramt ofzo .. Dus het valt allemaal wel mee :Y)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:04

Whahahha dit is echt te humor, zeker op het eind met de camera. Je kon me opvegen. En wat herkenbaar :D

Ik heb eens een foto gemaakt van mijn vz paardje en weidemaatje bij het hek. Allemaal oren naar achter en stront chago kijken. En ik daar maar geluidjes staan maken zodat de oren naar voren gingen. Echt niet. Alsof ze vastgelijmd zaten := heb toen maar alsnog de foto gemaakt en kan er tot de dag van vandaag nog onwijs om lachen omdat het wel hun karakter toont.
Laatst bijgewerkt door Verosjaak op 14-06-11 20:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Elixir

Re: De allerliefste ... *ahum*

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:05

Wat voor kruising is het? Grappig is ie allesinds wel!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:09

Dat laatste stukje, dat jij braaf die blokken overeind zet, en hij ondertussen je camera eraf gooit.. echt geweldig heb zo hard gelachen!!

Paperboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:16

Wat een geweldig filmpje, daar wordt je toch weer helemaal vrolijk van :D.
Echt knap in elkaar gezet _/-\o_ !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:24

@ verography : haha, geweldig hé? Die van mij heeft soms ook momenten dat hij net niet wil doen wat ik wil .. Wil ik dat hij gewoon lief kijkt, gaat hij flemen of andere bekken trekken .. Sta je dan leuk met je camera .. Denk dat de normale foto's van hem het laatste jaar héél erg zeldzaam zijn _O-

@ Elixir : kruising?! :oo
Het is een hele echte New Forest :Y)

@ VivaLaVida : jij wel ja ... ik niet zo ^)
Naja, achteraf wel natuurlijk :Y) Maar op dat moment heb ik staan vloeken hoor := Was overigens ook niet de eerste keer die dag, verre van :+ Maar ook dat is weer opgelost, blokken omgooien doen we niet meer :Y)

@ Paperboy : dank je wel! :o :D :D

Sjors

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:25

lieve pony zeg (haha) en leuke foto's!
mag ik vragen waar je dat touwhalster gekocht hebt?

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:29

Ik ben helemaal gestrekt gegaan om het filmpje, zeker om dat stukje dat je uit beeld word getrokken, en het einde! _O-

Ik heb ook een pony verzorgd met deze karakter eigenschappen. Het houd je inderdaad bezig :').

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:50

Werkelijk? Haha sorry, wou hem niet beledigen!! Die lijkt echt zoooo hard op die van mij. Zet ze naast elkaar en die zouden wel broertje en zusje lijken! En qua karakter zouden ze nog beter matchen ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:58

@ Sjors493 : dat regenbooghalster neem ik aan? :Y) Bij http://www.nickyskeet.nl ;)
Het is trouwens kapot ^) Poon vond het nodig om erop te gaan staan terwijl ik met een hindernis bezig was en deed toen eventjes z'n hoofd omhoog .. Niks speciaals, maar in z'n kaken & nek zit zoveel kracht (ook te zien in het filmpje :+ ) en daar ging het dan .. |( Heeft verder niks met de kwaliteit ofzo te maken hoor, ligt gewoon aan mijn pony :+

@ DarkDreamer : haha, dank je wel :D
Je verveelt je inderdaad nooit :Y)

@ Elixir : Ja, werkelijk :') Wel nog een heel oud type hoor, geen modern sportpony'tje zoals je ze tegenwoordig hebt ;) Misschien vandaar de verwarring :Y)

Ben nu trouwens wel nieuwsgierig naar die van jou, zag dat er niks in je profiel staat :P

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:06

_O-
Ik dacht op het laatst : nee he weer zo'n persoon die niet eerst het filmpje laat stoppen met opnemen maar eerst de camera oppakt , draait, en dan pas het filmen stopt................

Is het gewoon de pony _O-
en die hindernis haha even dat blok eraf drukken met zn snuit hahahaha en dat meesleuren is ook gaaf :j

Zou er best een week mee aan het werk kunnen maar daarna zou ik er wel een keer klaar mee zijn haha.

kynshiri

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:11

tis hilarisch om te zien, maar owow die Cobe zou zo met mij aan de stok hebben moest ie dat met mij proberen!

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:18

Hahah geweldig topic! Moest erg lachen :) Wat heeft hij een mooi hinnikje!
Stoute cobe toch!

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:22

Hier is anders mijn album met een paar fototjes van haar : http://www.mijnalbum.nl/Album=U3V74X6W
Vind dat ze veel weg hebben van elkaar, als die van mij haar hoofd waarschijnlijk wat groter :P!

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:32

haha, dat filmpje! Leuk paard, die Cobe! :D

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:33

Hahahaha wat heb jij een heerlijk paard! _/-\o_

Linda8309

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:35

:') Dat filmpje..... lig hier in een deuk _O- _O-

DieL_Zor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:36

Oow _O- geweldig :') Heb platgelegen om je filmpje toen je het beeld uitgetrokken werd en het einde _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:41

@ S_uus : :+ Ik had er niks mee te maken }:0

Ook @ kynshiri : denk inderdaad dat er genoeg mensen zijn die er "niet" mee zouden om kunnen :j Of toch niet op deze manier (wat dus niet hetzelfde is als: doe maar op, waar je zin in hebt). Maar of dat poon & jullie band ten goede zou komen is wat anders ... :+ Hier gaat het goed momenteel, beter dan ooit tevoren trouwens, dus ik hoop dat we zo verder kunnen (maar zie geen reden waarom dat niet zou gaan) :Y)

@ grietje14 : haha ja, echt een stoere mannelijke hengstenhinnik hé? :Y) :))

@ Elixir : goh .. heel eerlijk? Vind ze niet zo heel erg hard op elkaar lijken :o Beetje wel natuurlijk, maar toch .. neen, eigenlijk niet :+ Die van jou heeft in ieder geval wel een groter hoofd :j :Y)

@ _Dune_ : dank je wel!

@ Liiisaaa : nou, dank je! :o :D
Jij trouwens ook! _/-\o_

@ Linda8309 : oh jee, naast oprapen moet ik nu ookal mensen gaan uitdeuken :=

:Y)

@ DieL_Zor : dank je wel! Het is toch leuk hé .. dat leedvermaak :Y)

:))

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:47

Hahaha ja, past wel bij hem :)

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:49

Hahaha dat filmpje. _O- Echt geweldig!

crazybeeotch

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:53

_O- ik heb zo gelachen om dat filmpje lijkt wel funny's home video sorry maar het was erg komisch := _O-

Elixir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 21:55

Ik herken er althans dingen qua gedrag in, net daarom dat ik waarschijnlijk vindt dat ie zo op de mijne lijkt ;-)! Misschien moest je ze eens naast elkaar zien zou je wel enkele gelijkenissen zien. Haha maar ze blijven natuurlijk een compleet verschillend ras, zou raar zijn moesten ze echt op elkaar lijken :D! Dat met die hindernissen heb ik ook vaak meegemaakt, sprong ze er niet over dan gooide ze alles om. Lijkt me typisch pony's!