Sandra en Joppe NH op CHE, aangepaste sporten, grade III!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshine80

Re: Sandra en Joppe NH op CHE, aangepaste sporten, grade III!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 07:47

Wauw, gaaf hoor! Ze moet wel een hele goede band met Joppe hebben.

Ziet er ook echt relax uit hoe ze Joppe rijdt. Knap van je Sandra!!!

Kattenbak

Re: Sandra en Joppe NH op CHE, aangepaste sporten, grade III!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-11 09:45

Wat tof! Je moet lef hebben hoor, blind op een paard rijden!

_Roosmarijn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-11 14:25

Leuke reacties weer! :)

Lowara schreef:
net het filmpje bekeken,maar whoaaaahhhh dat is echt knap zeg!
ondanks al dat lawaai, en letter gillende mensen toch alle concentratie bewaren, bepalen waar je heen moet EN de boel netjes rijden :=

Ik kan me nog wel herinneren dat ik echt met open mond stond te kijken toen ik haar voor het eerst zag rijden, vooral dat bepalen waar ze heen gaat is heel bijzonder om te zien hoe ze dat doet. Maar omdat ik haar al zo lang ken inmiddels is het voor mij eigenlijk bijna normaal geworden. :P

Safiera schreef:
Zo zie je maar weer dat er veel kan, heel veel zelfs :)) Al heb ik al vaker kennisgemaakt met (paarden)sporters met handicap. Rijd je trouwens tegen mensen met verschillende beperkingen of waren er alleen blinde ruiters in deze rondes?

Volgens mij is Sandra de enige echt blinde ruiter in deze samenstelling. Maar dacht wel dat 1 andere wel slechtziend was. Er rijden mensen met allerlei verschillende beperkingen (missen van 1 arm, meevoudig gehandicapt, beenprobleem etc.).

nacho_lein schreef:
Wat me wel opvalt is dat Joppe bijna constant tegen haar linkerbeen/linkerhand hangt, dit had ze bij Murdoch niet toch?

Dit was mij nog niet opgevallen, ik zal het voor je navragen.
Het is trouwens Murdock. ;)