Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Surprise_ schreef:Wel johLeuk paardje zeg! Een bles zie je niet zo vaak bij dravers toch?
Dabo schreef:@_Bitje_ In totaal heb ik 17 wedstrijden gereden, maar daar heb ik door veel ongeluk en blessures wel 3 jaar over gedaan. Nooit meer dan 1 wp per proef hoor... ook altijd maar net aan, dus 180, 184, en eens een uitschieter van 187 ofzo.. Maar nooit echt spetterende punten gereden.
Miepie77 schreef:whoehoee je slaat de spijker op z'n kop, ik BEN een recreatieruiterdes te meer respect, met een paard waarvan je het niet verwacht heb je het als recreatieruiter toch geflikt, tegenover mensen die vaak met de grootste bewegingsmonsters de bak in komen, houd je je toch maar prima overeind, zegt ook wat over jou rijkunst, die is niet zo slecht![]()
(snap die hele opsomming van Lusitana ook niet goed na een paar foto's van 1 moment)
Miepie77 schreef:(snap die hele opsomming van Lusitana ook niet goed na een paar foto's van 1 moment)