Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Prachtige paarden blijven het, lekker van blijven genieten en veel foto`s maken voor ons
Yuri schreef:Echt bizar dat het goed gaat, volwassen hengsten bij elkaa rgeeft toch vaak problemen.
Yuri schreef:Het is geen vanzelfsprekendheid dat het goed gaat.
Bandida schreef:Yuri schreef:Het is geen vanzelfsprekendheid dat het goed gaat.
Nee, je moet het in de gaten houden.. zeg ik toch?
En je moet dat ook niet doen met hengsten die al op 4 of 6 maand bij de moeder weg gehaald zijn, dan twee jaar 'opgevoed' zijn door andere baby's in de opfok, en vervolgens alleen gehouden zijn. Goeie kans dat dat fout gaat ja..
Yuri schreef:Als je mijn reactie goed had gelezen ging het over hengsten die dus vanaf veulen samen gestaan hebben en niet tussendoor een tijd alleen, dat schrijf ik nergens namelijk
)
Ja ik zou ook wel richting Martine willen hoor, lijkt me onwijs gaaf haha. Hoe is het trouwens met jouw zwangerschap Martine? Ik zit af te tellen haha.
voor permanent samen staan hebben wij niet de ruimte helaas, dan meoten ze elkaar ook echt kunnen ontwijken.. Er groeit hier natuurlijk ook geen gras ter afleiding dus wanneer ze samen staan zijn ze meestal ook echt met elkaar bezig. En met zulke temperaturen (rond de 40 graden) moeten ze ook verplicht rustig aan doen af en toe..
)