Al vind ik wel dat je voor zijn leeftijd al veels te zwaar met hem werkt. Maar goed dat is eigen keuze.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sidera schreef:Wat een leuke pony Elise!
Hij springt van het scherm
xx_Irisje schreef:Ah, wat een knap dier zeg!
Zo'n pony zou ik nog wel eens willen hebben!
Welk stamboek is hij ingeschreven?
vilouma schreef:Allemachtig wat een gaaf dier! Mooi bont is toch echt zéker niet lelijk!![]()
1e foto vind ik echt een enorm fijn beeld,de laatste draf foto bij dressuur valt het me wel op dat die daar niet nageeft vanuit achter,dat die daar niet helemal lekker vanuit achter over zn rug beweegt. Maargoed , dat is 1 foto.
Erg leuk dat hij zo veelzijdig is en hij is zeker knap!
wake_up schreef:wauw, ik geloof dat ik verliefd benWat een plaatje!
Hij toont ook errug chique.
Erg leuk dat jullie zo veelzijdig met hem bezig zijn,
en fijn dat jullie hem genoeg tijd geven om volwassen te worden.
Queelens schreef:Jeetje wat een knapperd!
Niet allen veelzijdig maar volgens mij ook nog echt een schatje, ofniet?
marjolein_el schreef:Super leuke pony! waar heb je die crosstrainingen precies?
Volgens mij heb ik jou vorig jaar zien rijden met Concours hippique schoorl, ook op een bonte. Kan dat kloppen? ;p
Sodeletuut schreef:Wat een knap beestje zeg!
Al vind ik wel dat je voor zijn leeftijd al veels te zwaar met hem werkt. Maar goed dat is eigen keuze.
OneFellSwoop schreef:ooooh wat een prachtpony! jullie passen goed bij elkaar zeg! waarom hebben zoveel bokkers van die leuke beestenmoet telkens maar weer jaloers worden haha!
Safiera schreef:TS: Hij staat dus ter dekking? Waar precies, en fokt hij bont?Ik geloof dat mijn zusje dit niet moet zien, die komt desnoods te voet met haar merrie