Ik wens je heel veel sterkte bij het verlies van je lieve paardje! Wat moet het moeilijk voor je zijn geweest deze beslissing te maken, maar echt waar respect: het is het beste voor hem! Hij heeft nu geen pijn meer! Sterkte meid!
_Carien
Geplaatst: 23-05-11 22:46
Ontzettend veel sterkte!
charissiej
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 22:47
Letziforevr, het is nash niet, vandaag is Bijoux gegaan. Nash was mijn vorige paard, die ik een jaar of 4 geleden heb moeten inslapen...
Wat een ontroerende foto's, ik kon het bij je laatste foto even niet meer droog houden. Heel veel sterkte..
charissiej
Geplaatst door de TopicStarter: 23-05-11 22:56
Dank jullie allemaal voor de lieve woorden, het doet me goed te lezen dat ik de juiste beslissing heb gemaakt, ookal weet ik dit van binnen ook wel, toch blijft het altijd knagen... Had m zo graag nog bij me gehad.
tinkervrouw
Geplaatst: 23-05-11 22:57
denk dat iedereen met je mee huilt wat erg zit nu heel hard tranen af te vegen soms heb je geen keus ... hij rent nu in het groenste weiland en heeft geen pijn meer succes met je verlies . :-(
Oh meid wat heftig.. Fijn dat je goed afscheid hebt kunnen nemen. Liefdevolle fotos van de laatste momenten! Ik vind je super dapper! En wat was je paard een kanjer! Heel erg veel sterkte.
frangelica
Geplaatst: 23-05-11 23:07
tjee....wat een heerlijke laatste foto`s alsof hij er ook vrede mee had....knap van je dat je hem hebt laten gaan...beter.....wens je heel heel veel sterkte want jeetje wat een knappert was het.... liefde is ook loslaten....hoe moeilijk ook....
R.I.P Bijoux
BibicheB
Geplaatst: 23-05-11 23:19
Wat ontzettend knap en moedig van je!
Het is het allerbeste wat je voor hem hebt kunnen doen, maar meis wat moet dat ongelofelijk moeilijk zijn...
Heel erg veel sterkte met het enorme verlies toegewenst! En heel veel fijne herinneringen!
Jeetje wat ontzettend jammer van zo'n mooi paard.. Vreselijk ook dat je dan telkens denkt te kunnen beginnen met rijden en dat het dan toch niet goed gaat. Wel goed dat je de beslissing hebt kunnen maken, ik wens je heel veel sterkte!
wat verdrietig dat het zo moet gaan...maar inderdaad, liefde is ook loslaten, hoe moeilijk ook. Je hebt alles voor hem gedaan, wat je kon doen. gelukkig heb je mooie herinneringen en prachtige foto's van een supermooi paard...Heel veel sterkte de komende tijd.
WOW. Wat een beeldschoon paard en wat een super foto's. Moedige beslissing, vind het onwijs naar voor je
Illusion1990
Geplaatst: 24-05-11 00:04
WAUW! Wat een ontzettend mooi paard. Wat een uitstraling!!!
Ik wens je heel veel sterkte met het verlies van deze enorme knapperd! Hij zal een erg mooi plekje in je gedachten hebben.
Ragdollcat
Geplaatst: 24-05-11 13:28
Pfff wat is het moeilijk zeg, ik heb een hele grote brok in mijn keel.
Ik zou het heel erg moeilijk vinden, zeker als hij er zo goed uitziet en jou nog kusjes geeft enzo.
Nogmaals veel sterkte.
jitsudaf
Geplaatst: 24-05-11 13:31
Dit is echt een triest verhaal. Je hebt veel ongeluk gehad. Heel veel sterkte!
mirgino
Geplaatst: 24-05-11 13:35
heel veel sterkte met dit grote verlies
wat heeft dit paard veel ellende gekend in zijn korte leven,en wat heeft hij het getroffen om bij zo`n goed baasje geleefd te hebben. helaas houd het eens een keer op en moet je hem laten gaan,heel veel sterkte het was een beauty
Inky_devil
Geplaatst: 24-05-11 13:37
Heel veel sterkte met het verlies van je vriendje
De laatste foto op de vorige pagina is echt hartverscheurend
Zirkonia
Geplaatst: 24-05-11 13:38
Hier heb ik maar 1 woord voor: Respect!
Je hebt alles binnen je bereik voor hem gedaan en het mocht niet baten. Je hebt voor hem gekozen en daarvoor zal hij je vast dankbaar zijn!! Het IS een mooi paard om te zien en dat zal hij blijven.
Amber3
Geplaatst: 24-05-11 13:45
Wat dapper van je dat je deze keuze maakt, je moet wel heel veel van hem houden! Sterkte!