Prinslover schreef:Wow, wat veel reacties alSuper bedankt iedereen, die leuke berichtjes doen me goed!
Jammer dat er ook een rotopmerking bij zit.. Als mijn paard er echt last van zou hebben, dan ben ik echt niet degene die hem pijn zou doen hoor, daarvoor houd ik veel te veel van hem. En een perfect plaatje voor het oog? Nee dat is het niet, een slanker iemand erop dat zou mooier zijn, klopt. Maar hij heeft er geen last van, hij is een heel vrolijk paard met plezier in het werk (mensen die hem kennen, zullen dat beamen, bovendien zie ik dit zelf ook van de foto's afstralen). Zadel wordt altijd netjes nagekeken, we hebben les zodat ik hem zo goed mogelijk kan rijden, osteo is langs geweest en geen bijzondere dingen omdat ik bv. te zwaar zou zijn... Ik ben je eigenlijk geen verantwoording schuldig, maar wilde dit toch even kwijt. Ik houd zeker wel rekening met mijn paard.
gewoon niet op die rotopmerking reageren.
ze is gewoon jaloers dat een meid met een maatje meer beter haar paard kan rijden dan menig ander met een maatje minder.
ik vind dat het er super uitziet, je paardje loopt super en ziet er super uit en jij rijd hem super netjes