Breda20 schreef:Ik kan de foto's niet zien, hij geeft iets raars aan ipv de foto's ik zie ze ook niet
Foto's zijn idd niet meer zichtbaar. TS, misschien even kijken of je dat kan veranderen, en een mod even pb'en?Anders zal het topic gesloten worden, omdat de foto's niet meer zichtbaar zijn, en dat is natuurlijk zonde.Wordt nu wel heel erg benieuwd namelijk
Breda20 schreef:Ik kan de foto's niet zien, hij geeft iets raars aan ipv de foto's Ik kan ze ook niet zien
snert....idd zeg....femke van fading@bokt zeg maar, die heb ze offline gehaald dan denk ik...ik pb haar en hoop dat t snel in orde komt...
dankjewel lakshmi we zitten hier thuis nu te dubben, foto van alleen zn koppie, of toch helemaal erop?pfffflastig hoor, haha
Gave foto's Bic! ik zou idd ook niet die foto pakken voor het schilderij, lijkt net of hij een giga onderhals heeft.
@ amy, het is verschrikkelijk, ik ben er nog niet aan uit, welke foto het beste is..zelfs niet, of ik alleen zn koppie doe, of hem in t geheel... :-(danmkjewel nienie en sanne
Dat lijkt mij echt een mooie foto voor als schilderij, de kleuren vind ik ook echt heel gaaf, zo helder met dat licht. (goede fotograaf)