Hmm. Dat is vreemd. In de openingspost zie ik ze namelijk ook niet, maar die ik hierboven heb geplaatst zie ik wel. Ze zijn inderdaad geupload via photobucket. Lekker dan.
Hopelijk gaan ze het vanzelf weer doen, anders moeten ze even ergens anders geupload worden..
zandvangers
Geplaatst: 10-05-11 17:25
.
Laatst bijgewerkt door zandvangers op 25-04-23 20:07, in het totaal 1 keer bewerkt
Photobucket ligt er helemaal uit geloof ik Hier dan opnieuw de foto's Ik heb al een modje een pb gestuurd of de foto's naar de openings post gestuurd kunnen worden
Laatst bijgewerkt door Neonlight op 11-05-11 01:15, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:quote met werkende foto's verwijderd en in openingspost geplakt
noviceh
Geplaatst: 11-05-11 03:34
Hahaha, geweldige foto's, daar wordt je spontaan vrolijk van!
haha super leuke foto's! vooral jou gezicht maakt het af
een tipje: als je gaat zwemmen doe dat een halstertouw of oude beugelriem om zijn nek, door de zwembeweging ben je al snel geneigd aan de teugels te hangen en dat stoort hem in de mond. (en zo kun je ook beter je evenwicht behouden)
Thanks voor de tip, maar ik weet niet echt waar dit vandaan komt Zoals je ziet zit ik overal netjes voorover en belemmer ik hem nergens in. Op de 1ste foto dat hij gaat zwemmen zie je aan mijn gezicht wel hoe overwachts hij dit deed, de foto die hierop volgt zie je dat ik mezelf al aan het herpakken ben. Nergens zit ik hem tegen dus
Ik zie dat de foto's weer verplaatst zijn naar de beginpost, dankje wel modje!