Jeetje......wat ontzettend veel,maar vooral leuke reacties zeg!!!! @MarleisV,ik heb op willem een Bates zadel liggen,isabell werth model. (super fijn zadel) @Darkshine,ik had een grijs vest bij,maar op het laatst toch maar besloten om het roze aan te doen,hij was niet eens van mij. vond het zelf wel wat hebben. @Pluchepluus,jij vond het roze vest wel leuk!,zelfs beetje penny ik geef willem geen roze dekje of halster,daar is hij te veel man voor. @Destination,willem was het minste werk van de 3......hij is gewassen met dreft afwasmiddel en cowboymagic. ,met Sterago hadden we het meeste werk om schoon te krijgen. @Sorriso,morgen middag mag ik weer op het stalen ros. @Barbabientje,haha nou ik ben bang voor je dat ik willem never nooit niet beu zal worden. @Wisanda,oh echt,heb je een foto van hem? ben zeer benieuwd!
ik ga zo een topic aan maken voor Aron en Sterago. Ook schitterende foto's van hun allebij.
gitje65
Geplaatst: 04-05-11 22:53
Wow: daar hebben we Willem! Een gouden paard, dat is nou echt een stoere hengst! Amazone 77 daar mag je trots o zijn dat je zo'n lanjer mag berijden! Zitten ook mooie foto's bij van jullie samen!
shetties
Geplaatst: 04-05-11 23:07
Wauw echt super mooie foto's van een super gaaf paard!
Ik wil echt nog een keer eens langs gaan bij die hengstenhouderij, want de opa van mijn pony (star) en de vader van mijn pony (willem) staan er
Mijn haf lijkt best wel op Willem, veel mensen vinden die van mij erg gaaf, maar wat wil je ook met zo'n vader
@Darkshine,ik had een grijs vest bij,maar op het laatst toch maar besloten om het roze aan te doen,hij was niet eens van mij. vond het zelf wel wat hebben.
Ach het is natuurlijk wel lekker vrolijk! Ga je nog foto's uitvergroten?
Vadalma
Geplaatst: 05-05-11 09:33
mang schreef:
wouw een goud paard met zilveren manen
Hihi dat was het eerste wat ik ook dacht Wat een gaaf dier, zijn mooie foto's geworden. Wees er maar trots op
maureen_85
Geplaatst: 05-05-11 09:36
Zooow kan het nog mooier? Wat een bakbeest en wat een kleur ! Echt een onwijs gaaf, cool dier!! Als ik een haflingermerrie had wist ik het wel
Bentleyyy
Geplaatst: 05-05-11 09:36
In 1 woord: Waaauuuwwww! Mooiste dier wat ik ooit zag!
DDW1190
Geplaatst: 05-05-11 10:06
Wat een gave knol heb je toch! hij ziet er super uit en het resultaat is enorm mooi