Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lakshmi schreef:Hey Francis! Dank je welja er is veel gebeurd de laatste tijd, hard gewerkt en met de paarden gaat het super, we hebben er ook nog een nieuw paardje bij :
haha de guesthouse gaat nog wel even duren, maar zodra hij er staat hoor je het hoor
met jou alles goed?

lakshmi schreef:Ja jammer, het is een flinke rit! Daarbij is de weg niet bepaald super dat stukwie weet een volgende keer, ben benieuwd hoe het je bevalt in Mahdia, heb je al wat terug gehoord van die mensen?
zou leuk zijn als het al een keertje zou lukken, er zitten hier op zich zat kleine hotelletjes in de buurt dus iets gezelligs is vast wel te vinden
wat voor soort connecties zou je precies zoeken? 
lakshmi schreef:wat voor soort connecties zou je precies zoeken?
hihi en dat kamperen, was dat toen richting Oostvoornse meer ergens? Daar gingen we toch ook wel eens heen? En over die dijkjes richting het autostrand crossen.. Of in dat bosje bij ons achter.. Hihi die goeie ouwe tijd 
zo weet ik al wel een paar mensen die zeker geinteresseerd zouden zijn, zij hebben een merrie staan met een soort van exceem/wildvlees oid op haar koten wat elke winter bijna helemaal netjes dichtgaat, maar met de zomer door de vliegen weer geirriteerd wordt, heel naar.. Ze kan wel gewoon normaal bewegen, maar staat er dan steeds aan te likken of te krabben waardoor het weer erger wordt.. Ze hebben nu al zo veel geprobeerd, allerlei middeltjes uit Europa gehaald en overal info gevraagd maar tot nu toe heeft nog niets geholpen
dan kennen we hier op het eiland nog twee mensen die renpaarden fokken/trainen, en zijn er natuurlijk een hoop gewone ranches.. Paarden zat iig.
zijn er mogelijkheden voor wat juliie willen doen? En ja jammer van het reisbureau, maar het is daar ook leuk joh!
dacht al 'heb ik het nou niet begrepen'.. Uhhh. Nee er is nog niet op je prikbordbericht gereageerd.. Zal ik je ook ff adden op fb, nu heb ik je al wel gezien daar en ik ben een beetje incognito op fb ivm ongewenste toevoegers

ja we hebben maandenlang in de rotzooi gezeten, maar nu kunnen we eindelijk ademen