Naar aanleiding van dit topic heeft Boyan zijn eerste show en proefkeuring gedaan op Stal van Brenk in Groenekan, georganiseerd door rijvereniging Blauwkapel!
We hebben gefilmd, hier een compilatie van de keuring, op de show was mijn man met videocamera wat in het moment opgegaan en vergeten te filmen
Ben echt super trots op mn kereltje en vond het ook superleuk om met hem te doen en ook Boyan had het erg naar zijn zin. Mijn plezier is er alleen niet erg aan af te zien, sta strak van de zenuwen haha
Haha, ik hou je eraan Angelique! Ik vind het namelijk wel voor herhaling vatbaar. Zo went Boyan namelijk ook op vreemd terrein en leer ik misschien ook eens blij te kijken..
Angeliekje
Geplaatst: 26-04-11 23:05
Ok bij deze: hierbij zweer ik plechtig je cameravrouw te zijn op de volgende show
Blij kijken kan bijna niet op dat soort dagen Moet je Anouk haar (2e) keuringsvideo eens zien, en dan mijn gezicht..... Je wilt zo graag dat je paardje het goed doet!
Hoi Teuntje111 Wat jammer dat je man zo af en toe vergat te filmen. Ik vond hem met het losgooien op de keuring van van Brenk echt nog beter uit de verf komen. Kan lekker showen hoor, een ontzettend leuk beest. Mooi commentaar heb je ook gehad dussssssssssssss... op naar een echte keuring