tahnee1987 schreef:Ja waar lachte ze anders om! Toen ik ging groeten lagen ze helemaal dubbel....
Vanwege je oogschaduw misschien
Nee hoor grapje. Supergave paardjes heb je! Ziet er heel vriendelijk en netjes uit!
Ik doe het je niet na!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
En het is al gezegd maar ben jaloers op zulke mooie knotten... Ik ben er blij als ik er een vlechtje inkrijg
tahnee1987 schreef:De haf deed het super maar de jury was niet zo enthousiast over haar en lachte mij uit bij binnenkomst
Ik vindt dit nogal makkelijk gezegd... Ik ken weinig jury's die deelnemers bewust uitlachen!! Misschien hadden ze wel een lolletje om iets anders.... Jury's zitten daar ook gewoon vrijwillig dus af en toe een grapje moet er wel vanaf kunnen
eridinges schreef:tahnee1987 schreef:Ja waar lachte ze anders om! Toen ik ging groeten lagen ze helemaal dubbel....
dan zou je toch uit reactie je middelvinger op willen steken??![]()
wat een sukkels, laat ze het zelf maar nadoen met een haflinger..
Je hebt ze beide super aan het lopen!
eridinges schreef:tahnee1987 schreef:Ja waar lachte ze anders om! Toen ik ging groeten lagen ze helemaal dubbel....
dan zou je toch uit reactie je middelvinger op willen steken??![]()
wat een sukkels, laat ze het zelf maar nadoen met een haflinger..
Je hebt ze beide super aan het lopen!
Fitzroy schreef:Ik vind het ook nogal bijzonder dat je de jury beschuldigt van jou uitlachen. Je hebt totaal geen idee wat er in dat hokje gezegd is. Misschien maakte de schrijfster een grapje of gebeurde er wat anders. Ik zit ook wel eens te lachen, maar dat hoeft helemaal niets met de combinatie die daar net rijdt te maken te hebben. Mogen wij ook lol hebben tijdens ons vrijwilligerswerk
! Het is ook nooit goed
. Schrijfster en ik maken onderling ook wel eens een grapje en ja, dan wordt er wat gelachen, maar dat doet niks af aan de beoordeling
.
)
) en merk toch wel dat mensen/jury's er soms raar naar kijken......maar aangezien ik met mn vorige pony pas gestart ben op mn 18e en nu met mn hafje en dus nog noit met een paard tussen de paarden.....weet k niet beter en kan me het weinig schelen wat mensen denken of zeggen
Needje schreef:Mogen jury's geen plezier hebben?
Jij doet nu net of jij geen wp hebt gehaald omdat ze je lachwekkend vonden op je haf.
Had je super goed gereden hadden ze niet om je heen gekund.
(en een paard dat in augustus geboren is is imo niet BIJNA 6.)
)