Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:05

tahnee1987 schreef:
Ja waar lachte ze anders om! Toen ik ging groeten lagen ze helemaal dubbel....

Vanwege je oogschaduw misschien ;)

Nee hoor grapje. Supergave paardjes heb je! Ziet er heel vriendelijk en netjes uit!

Ik doe het je niet na!

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:15

Respect dat je een jong paard op Z2 niveau uitkomt, hij heeft er potentie.

Alleen mag je meer meegaan met het paard ipv tegen gaan zitten, ik zie ook bij meeste topices dat het hoofd iets kanteld. Misschien goede aandacht om hoop punten op te krikken?

Wel heel gewaagd die oogschaduw, ik heb er aantal gezien die als wasbeertje uitzien ;)

Niet beledigd zijn dat je misschien uitgelachen wordt, gewoon vrolijk blijven en zo hou je ook met iedereen bevriend. (zeker met jury's ;) )

Bubbeltjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:19

Super ziet dat er uit!
2 prachtpaarden :D

laat de jury's maar lekker hun gang gaan :o
niks van aantrekken, haha

Ra_chel

Re: Mijn 2 Z knollen op CC!Ventje de hengst en mijn maflinger!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:21

ik kan er alleen maar bewondering voor hebben!
en zou ook graag weten hoe je die prachtige mooie grote knotten maakt!?

Mitch_Beauty

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:24

Wat een beauty's zijn het!! Vooral die zwarte, denk dat ik verliefd ben haha <3

Fitzroy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:29

Ik vind het ook nogal bijzonder dat je de jury beschuldigt van jou uitlachen. Je hebt totaal geen idee wat er in dat hokje gezegd is. Misschien maakte de schrijfster een grapje of gebeurde er wat anders. Ik zit ook wel eens te lachen, maar dat hoeft helemaal niets met de combinatie die daar net rijdt te maken te hebben. Mogen wij ook lol hebben tijdens ons vrijwilligerswerk ;)

doei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:34

Hele stoere paarden <3

Heel erg knap dat je zo hoog bent gekomen met je haflinger!
RESPECT /3
Begrijp zo een jury niet goed, begrijp niet wat er grappig aan is dat jij je haflinger van 1.40m effe naar het Z2+38 WP rijdt, tussen de paarden.
Je foto's geven ook geen grappig beeld, ik moet er eerder van kwijlen :~

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 23:43

Knappe, knappe paardjes! En wat een mooie knotten bij je Ventje <3 Staan hem ontzettend goed!

Hihi, je oogschaduw viel mij direct op, en ik vind het wel wat hebben eigenlijk.

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 13:26

Prachtig paard hoor :) En het is al gezegd maar ben jaloers op zulke mooie knotten... Ik ben er blij als ik er een vlechtje inkrijg :P

tahnee1987 schreef:
De haf deed het super maar de jury was niet zo enthousiast over haar en lachte mij uit bij binnenkomst :(

Hoe weet je zo zeker dat de jury jou uit lachte >;) Ik vindt dit nogal makkelijk gezegd... Ik ken weinig jury's die deelnemers bewust uitlachen!! Misschien hadden ze wel een lolletje om iets anders.... Jury's zitten daar ook gewoon vrijwillig dus af en toe een grapje moet er wel vanaf kunnen ;)
Misschien de volgende keer wat minder snel oordelen....

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:15

tahnee1987 schreef:

dan zou je toch uit reactie je middelvinger op willen steken?? :(

wat een sukkels, laat ze het zelf maar nadoen met een haflinger..

Je hebt ze beide super aan het lopen!

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:19

eridinges schreef:
tahnee1987 schreef:

Wat respectloos 8)7
De TS weet niet zeker of het lachen om haar te doen was.
Wees dan zo dapper om achteraf te vragen waar ze om moesten lachen ipv zo te speculeren op internet..

Hoppje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:21

eridinges schreef:
tahnee1987 schreef:

Als iemand dat bij mij zou doen mocht ze gelijk de ring verlaten! Wat een belachelijke reactie zeg... Als je dan toch dat vermoeden hebt vraag er dan eerlijk na en ga niet zo lopen rond speculeren!!

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:26

Het is een teken van onzekerheid van jezelf dat je denkt dat de jury je uitlacht hoor en die onzekerheid hoef je echt niet te hebben, want je haalt prima resultaten. ;)

_merel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:30

Wat n beauties!

Ik vroeg me af... Je mag een paardje toch pas met 6 jaar uitbrengen in het Z?
Of is dat in het jaar dat het paardje 6 word?

Ik vind dat je hele mooie paardjes hebt en dat je ze lekker aan het lopen hebt! Je oogt vriendelijk in de hand!

WBT de jury en de oogschaduw! Volgende keer beter toch?!

eridinges

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:35

haha echt bokt weer :Y)

Het is het eerste wat ik me op zou komen om te doen.
natuurlijk DOE je het niet

En trouwens om welke manier je ook lacht als je in zo'n hokje zit doet er niet toe.
Je rijdt een proef voor een jury, je betaald hiervoor en dan is het wel zo leuk als de jury oplet en niet heel de tijd zit te lachen. (om wat dan ook)

Dus als een jury lacht is dit niet respectloos???

Utrolig

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:43

Kanp hoor met je haf, en idd; Laat ze maar lachen!!

Je hebt een erg mooi paard!!! Ziet er goed uit, maar....
Ik vind je paard wel erg jong om nu al Z mee te starten. Aangezien een paard pas op zijn 8e volgroeid is. Zijn beenderen worden nu al heel zwaar bealst!! Vanwaar die haast? oOk geestelijk is het nog een pup.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 14:48

Tahnee, vind het knappe plaatjes en Ventje is echt heel knap dier!

Fitzroy schreef:
Ik vind het ook nogal bijzonder dat je de jury beschuldigt van jou uitlachen. Je hebt totaal geen idee wat er in dat hokje gezegd is. Misschien maakte de schrijfster een grapje of gebeurde er wat anders. Ik zit ook wel eens te lachen, maar dat hoeft helemaal niets met de combinatie die daar net rijdt te maken te hebben. Mogen wij ook lol hebben tijdens ons vrijwilligerswerk ;)

Blijkbaar niet, maar in een topic of mensen weleens naar de jury toestappen voor commentaar na de proef in de kantine is het 9 vd 10 keer 'durf ik niet, ze kijken altijd zo zuur' :+ ! Het is ook nooit goed :D . Schrijfster en ik maken onderling ook wel eens een grapje en ja, dan wordt er wat gelachen, maar dat doet niks af aan de beoordeling :n.

pheebs1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:07

Super leuke dieren heb jij toch hoor! En laat die jury maar lachen, jij kan tenminste zeggen dat je dat niveau bereikt hebt
met een 'gewone' haflinger! Keep up the good work :D

ZiekieLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:14

wauw wat heb jij 2 prachtige beestjes!!!!
jammer dat er nog altijd wordt gelachen door sommige mensen(jury of andere ruiters)als je met een haflinger, fjord, tinker enz start, ze kunnen toch wel wat want ze lopen er niet voor niks tussen:P mjah niks aan te doen helaas!!
idd gewoon lekker genieten van je paardjes en je er niks van aantrekken!

Bentleyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 15:18

Ik heb niet zoveel met dressuur en ken er ook totaal niks van, maar ik wil wel even zeggen dat ik jou in combinatie met beide paarden een heel mooi plaatje vind. En Zoals hierboven al gezegd werd, heeeel mooi gevlochten ook! Wat betreft die jury vind ik dat je gelijk hebt van het te negeren, het zegt trouwens meer over hen dan over jouw haflinger. (die ik overigens prachtig vind, ik heb een zwak voor hafjes <3 )

mimp3

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-11 22:21

Ik vind dat een jury helemaal niet hoeft te lachen als er een combinatie de ring inrijd of groet. De combinatie kan daar vreselijk onzeker van worden en echt denken dat hij/zij uitgelachen word. Kijk vriendelijk glimlachen is anders. Maar dat zijn gewoon dingen waar je als jury voor op moet passen. Vind de paarden echt heel leuk. Ik rijd zelf ook met twee haflingers(L1 en L2) en met mijn KWPNer Z1. Hoop met de haffies ook een keer Z te mogen starten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 07:40

Kijk en de reactie hierboven is het nou precies!!! Het maakte mij mega onzeker en ik vind het niet professioneel over komen als je serieus aan het rijden bent, met alle wedstrijdstress, en daar 2 mensen Compleet in een scheur liggen! Dan vraag ik mij af: waarom lach je?!

Floortje2002

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 07:57

heej,

wat heb jij 2 heerlijke paarden daar! vindt het er fijn uitzien :)
en als ze je uitgelachen hebben is dat helemaal onterecht! het is juist knapper als je met een haffie Z wordt tussen al die grote dansende paarden! k start ook met een hafje (hopelijk rij k 16-4 mn laatste puntje in het L1 :o ) en merk toch wel dat mensen/jury's er soms raar naar kijken......maar aangezien ik met mn vorige pony pas gestart ben op mn 18e en nu met mn hafje en dus nog noit met een paard tussen de paarden.....weet k niet beter en kan me het weinig schelen wat mensen denken of zeggen :D

vindt ook dat een jury dat niet kan doen. mensen kunnen daar een heel vervelend gevoel van krijgen wat veel invloed kan hebben op iemand zn proef terwijl diegene er hard voor getraint heeft en laten we het dan nog niet hebben over het geld en de moeite die wedstrijden kosten.......

suc6

Dressage_Haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:17

Needje schreef:
Mogen jury's geen plezier hebben?
Jij doet nu net of jij geen wp hebt gehaald omdat ze je lachwekkend vonden op je haf.
Had je super goed gereden hadden ze niet om je heen gekund. :)

(en een paard dat in augustus geboren is is imo niet BIJNA 6. :+ )

Ze zegt niet dat ze daarom geen wp heeft gehaald..
Jury's kunnen je evengoed afstraffen omdat je op een haflinger rijdt.
Ik had bij mijn afgelopen wedstrijd in beide proeven 4en voor het wijken terwijl deze niet zuiverder kunnen als hij deed.
Heb het wel 30x na gekeken op de film.
Maarja, als je tegen 15 van die "Ventjes" start wordt het toch knap lastig!!
Daarmee wil ik zeggen dat ik Ventje geweldig vind ;)

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:28

Als je vind dat je benadeeld wordt op een haflinger, moet je niet op een haflinger gaan starten.
En anders moet je gewoon rijden en als je goed genoeg bent krijg je je wp gewoon.
Stom gezever altijd over die rassendiscriminatie. Een gemiddelde haf of tinker heeft nou eenmaal niet de bewegingen van een gemiddeld warmbloed paard. Dat weet je van te voren.
Maar door netjes en correct te rijden kom je er gewoon. (of alleen maar op rassenwedstrijden starten zoals sommigen :+ )