Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
the_dreamer schreef:nou jongens, dit wordt lachen, wegens omstandigheden en blessure van het ene paard, zonder oefenen er maar voor met een ander paard...
Shoufshouf schreef:the_dreamer schreef:nou jongens, dit wordt lachen, wegens omstandigheden en blessure van het ene paard, zonder oefenen er maar voor met een ander paard...
Is Ruby geblesseerd?? Of die van je vriendin?? Heb je nu wel een maatje?? Anders moet ik maar meerijden?? Met Ruby gaat dat wel goed!!! Hahahaha......tot zaterdag!!!
soflo schreef:he shouf het is zondag hoor.10 juli.
dus to zondag
ijslandermir schreef:Zijn veel van de hindernissen rondom de start en finish? Maw is het voor publiek om leuk om te komen? Of moet je daarvoor grote einden lopen (ik kan niet ver lopen ivm mijn gezondheid)?
ijslandermir schreef:Dat klinkt goed! ALs het lukt komen we zondag kijken. Ik zou in de toekomst graag met mijn paard mee willen doen. Mag je ook met de onderdelen waarbij je in jog moet ook in tolt? Voor een 5 ganger IJslander is het erg moeilijk om heel langzaam te draven. Als ik gewoon zit heb ik tolt.
ijslandermir schreef:Ik vroeg me af of tolt ook mocht bij de onderdelen, zoals ringsteken, waarbij staat dat je in jog moet.
Trouwens erg leuk initiatief dit! Ik vind het een superleuke wedstrijd. Ik hoop dat jullie het vaker gaan houden en ik volgend jaar mee kan doen. Mijn IJslander is nu nog maar 2 maanden onder het zadel en hier dus nog lang niet klaar voor.
Mayflower schreef:Helaas, helaas gaat het voor ons niets worden, het paard van mn vriendin is (nog steeds) geblesseerd![]()
Ach Anet, jij bent goed genoeg om de punten van dat andere paard eventueel op te heffen![]()
Veel plezier allemaal!