[WN] [RIDES], 10-07-2011, Den Ham, Eastern Spirit Trail Ride

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shoufshouf

Re: [RIDES], 10-07-2011, Den Ham, Eastern Spirit Trail Ride

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 20:13

Yep ik wil ook met Soflo!!! Kunnen we lekker over veulentjes praten enzo...!!!

Ik heb de hindernissen bekeken en vind ze erg leuk geworden hoor!! Volgende keer doe ik gewoon mee hoor!!

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-11 12:57

Super leuk!!! We hebben er zin in :D

arwen3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 13:31

En natuurlijk moet je oefenen voor deze trail. Daar heb je veel materialen voor nodig.
Helaas konden we niet een vuilniszak vinden die in de container kon worden gegooid. We hebben dus maar een kind van straat gerukt en die gebruikt als vuilniszak :D .

Afbeelding

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 19:32

arwen3 schreef:
En natuurlijk moet je oefenen voor deze trail. Daar heb je veel materialen voor nodig.
Helaas konden we niet een vuilniszak vinden die in de container kon worden gegooid. We hebben dus maar een kind van straat gerukt en die gebruikt als vuilniszak :D .

Zo mogen we het zien, geweldig _O-

chinou

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-11 10:22

Wanneer komt de startlijst of gaat dat via de mail?

westener

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-11 20:58

stoer_san

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-11 12:43

Leuk, we hebben er zin in!!!

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 09:12

nou jongens, dit wordt lachen, wegens omstandigheden en blessure van het ene paard, zonder oefenen er maar voor met een ander paard... :D

arwen3

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 10:01

ach, wat geeft het.
Ik heb mijn pony, die koel blijft onder elke omstandigheid (m.u.v water en koeien) uitgeleend die dag, terwijl ik dan rondhobbel op een bonte ruin van 4 die zelfs een badeendje van 4 cm doodeng vindt.

Dusszzz... wij gaan voor de 1-laatste plaats!!
maar met veel lol met de knol :D

konijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 16:47

wij hebben er ook zin in. Hebben al dagen getraind ahummm, maar gaan zeker voor de bonte lol!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 21:00

the_dreamer schreef:
nou jongens, dit wordt lachen, wegens omstandigheden en blessure van het ene paard, zonder oefenen er maar voor met een ander paard... :D

Is Ruby geblesseerd?? Of die van je vriendin?? Heb je nu wel een maatje?? Anders moet ik maar meerijden?? Met Ruby gaat dat wel goed!!! Hahahaha......tot zaterdag!!!

soflo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-11 22:13

he shouf het is zondag hoor.10 juli.
dus to zondag

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 08:00

Shoufshouf schreef:
the_dreamer schreef:

Is Ruby geblesseerd?? Of die van je vriendin?? Heb je nu wel een maatje?? Anders moet ik maar meerijden?? Met Ruby gaat dat wel goed!!! Hahahaha......tot zaterdag!!!

hahaha, ja met Mindy zou dat wel goed gaan, was een leuke en leerzame training voor haar geweest.
De quarter van mijn vriendinnetje heeft helaas een peesblessure, maar gelukkig mogen we Strausz de haflinger mee nemen.

tot zaterdag

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 10:27

soflo schreef:
he shouf het is zondag hoor.10 juli.
dus to zondag

Ja dat weet ik maar the_Dreamer zet haar paardjes bij mij thuis neer en dan kletsen we gezellig bij. Hoeven zij zondag niet zo ver meer te rijden!!! Kunnen ze uitslapen!! Ik heb met The_Dreamer vorig jaar een trainingsweek gedaan bij Paulette....!!! Dus die zie ik zaterdag al en jou zie ik zondag bij onze hindernis!!! Heb er zin in!!! *\o/*

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 11:26

zeg, bij welke hindernis sta jij eigenlijk... je hebt zo`n voorpret... :roll:

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 14:56

Helaas, helaas gaat het voor ons niets worden, het paard van mn vriendin is (nog steeds) geblesseerd ;(
Ach Anet, jij bent goed genoeg om de punten van dat andere paard eventueel op te heffen :D ;) Veel plezier allemaal!

Shoufshouf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-11 21:26

the_dreamer schreef:
zeg, bij welke hindernis sta jij eigenlijk... je hebt zo`n voorpret... :roll:

Ik weet eigenlijk niet of ik dat mag zeggen!!

Maar het is iets met poppen en plastic stoelen geloof ik!!

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 12:24

Zijn veel van de hindernissen rondom de start en finish? Maw is het voor publiek om leuk om te komen? Of moet je daarvoor grote einden lopen (ik kan niet ver lopen ivm mijn gezondheid)?

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 12:56

ijslandermir schreef:
Zijn veel van de hindernissen rondom de start en finish? Maw is het voor publiek om leuk om te komen? Of moet je daarvoor grote einden lopen (ik kan niet ver lopen ivm mijn gezondheid)?

Op het terrein zelf zijn 4 hindernissen, en daarnaast nog 2 hindernissen op loopafstand.
1 van de hindernissen op het terrein wordt ook gebruikt tijdens de menmarathon en is dan erg populair onder het publiek *\o/*

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 13:01

Dat klinkt goed! ALs het lukt komen we zondag kijken. Ik zou in de toekomst graag met mijn paard mee willen doen. Mag je ook met de onderdelen waarbij je in jog moet ook in tolt? Voor een 5 ganger IJslander is het erg moeilijk om heel langzaam te draven. Als ik gewoon zit heb ik tolt.

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 15:41

ijslandermir schreef:
Dat klinkt goed! ALs het lukt komen we zondag kijken. Ik zou in de toekomst graag met mijn paard mee willen doen. Mag je ook met de onderdelen waarbij je in jog moet ook in tolt? Voor een 5 ganger IJslander is het erg moeilijk om heel langzaam te draven. Als ik gewoon zit heb ik tolt.

Tolt is geen probleem. Deze wedstrijd is opengesteld voor alle rassen, en ook niet-western ruiters zijn welkom.

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 16:03

Ik vroeg me af of tolt ook mocht bij de onderdelen, zoals ringsteken, waarbij staat dat je in jog moet.

Trouwens erg leuk initiatief dit! Ik vind het een superleuke wedstrijd. Ik hoop dat jullie het vaker gaan houden en ik volgend jaar mee kan doen. Mijn IJslander is nu nog maar 2 maanden onder het zadel en hier dus nog lang niet klaar voor.

Morhwen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-11 18:18

ijslandermir schreef:
Ik vroeg me af of tolt ook mocht bij de onderdelen, zoals ringsteken, waarbij staat dat je in jog moet.

Trouwens erg leuk initiatief dit! Ik vind het een superleuke wedstrijd. Ik hoop dat jullie het vaker gaan houden en ik volgend jaar mee kan doen. Mijn IJslander is nu nog maar 2 maanden onder het zadel en hier dus nog lang niet klaar voor.

Waar nu bij de hindernissen 'draf' of 'jog' staat mag je ook 'tolt' invullen.

Laten we eerst maar eens kijken wat de reacties zijn na dit evenement, voordat we over een vervolg beginnen... ;)

ijslandermir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 18:22

Morhwen schreef:
Laten we eerst maar eens kijken wat de reacties zijn na dit evenement, voordat we over een vervolg beginnen... ;)

Dat is absoluut waar. Ik wens jullie nog veel succes met de vorobereidingen en hopelijk is het zondag lekker rijweer.
Wij gaan proberen te komen kijken

the_dreamer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-11 19:24

Mayflower schreef:
Helaas, helaas gaat het voor ons niets worden, het paard van mn vriendin is (nog steeds) geblesseerd ;(
Ach Anet, jij bent goed genoeg om de punten van dat andere paard eventueel op te heffen :D ;) Veel plezier allemaal!

Wat jammer Carla, kun je niet een ander regelen. Er is vast wel iemand die mee wil doen en ook geen maatje heeft.

enne, ik ben niet goed genoeg, Ruby is goed genoeg, maar ik houd het bescheiden. Ruby krijgt ook steeds meer een eigen willetje en neemt niet alles meer klakkeloos aan. We hebben er in iedergeval ontzettend zin in.

We Logeren bij shouf shouf, zodat we niet zo vroeg weg hoeven en de paarden uitgerust mee kunnen doen. Gezellie!