Wat een lieve reacties allemaal! Reuze bedankt nogmaals.
Helaas is kansas weer kreupel, dit keer rechts achter. Advies van de dierenarts is om alleen te stappen en af te wachten tot volgende week wanneer ik weer terug moet naar de kliniek.
Veel succes! Ik vrees dat met artrose die kreupelheid telkens zal terugkomen, maar hopelijk kan je toch nog een goede tijd van hem genieten! ziet er een geweldig paard uit!
EllisL
Geplaatst: 30-03-11 18:27
Wow, toen ik dit topic opende en ik scrollde naar de foto's had ik echt niet verwacht dat het zo een knapperd was Ik hoop dat je de kans krijg om nog een tijdje met hem door te mogen, En boven alles, dat hij weer gezond mag worden.
Wat een super mooi setje zijn jullie twee samen. Ik vind het super van je dat je elke keer de kliniek afreist om te hopen voor goed nieuws. Lang niet iedereen zal deze keuze maken...
Super meid, geniet nog lekker van je paardje zolang het kan maar dat gaat zeker goedkomen
lisaislisa
Geplaatst: 31-03-11 13:09
Wat een mooi foto's En ik zal ook niet echt zeggen dat hij al 19 is
Dit is werkelijk waar het mooiste paard dat ik ooit gezien heb En een heerlijke foto's van jullie samen. Sorry als ik nu met een hele domme opmerking kom, maar gezien zijn artrose en kreupelheid wat steeds terugkomt, is het geen optie om hem lekker op de wei te doen, rust te geven en veel stapwandelingen maken? Mijn paardje met spat en HKO niveau 4 loopt daar al 12 jaar mee, en loopt als een tierlier, zolang ik er niet op ga zitten. Mijn dierenarts was van de natuur zijn gang laten gaan en het te laten herstellen, voor zover dat mogelijk is, omdat het nooit weg gaat. Zolang er iig geen belasting is maar wel beweging is op eigen tempo is er veel mogelijk volgens hun
ietjelover
Geplaatst: 06-04-11 17:15
doerakje schreef:
Vrijdag mag ik weer naar de kliniek om 11.30 moet ik er zijn duimen jullie mee?
ik duim zeker voor je mee!
MerleSimone
Geplaatst: 06-04-11 17:25
Kansas Superveel succes @ kliniek, hopen dat het niet al te ernstig is en je m weer met een opgelucht hart naar huis kunt nemen
annebe
Geplaatst: 06-04-11 17:28
Prachtige foto's en geniet nog even van je knappe paard!
kleinee
Geplaatst: 06-04-11 21:07
Heel mooi paardje! En super om te horen dat je hem weer mee naar huis mocht nemen!
Hier ook al van die mooie foto's van je knapperd! Fijn dat je hem die dag nog ff heb kunnen rijden!
s6801881
Geplaatst: 08-04-11 00:14
doerakje schreef:
Vrijdag mag ik weer naar de kliniek om 11.30 moet ik er zijn duimen jullie mee?
Ik duim heel hard voor je mee. Wel heel fijn voor je dat je nog zo'n bijzondere dag met hem heb mogen meemaken. Nog een moment om te koesteren. Sterkte morgen
Bedankt voor de lieve woorden, ik ga nu proberen te slapen morgen om 10.15 laden en om half 12 op de kliniek zijn.. Geloof niet dat ik een oog dicht doe vanavond..
Wat een mooi dier (dat ik in je andere topic ook al zei) en wat een prachtige plaatjes van het rijden, hij heeft mooie gangen en die oortjes naar voren maakt het echt helemaal af!