Ik ben erg blij voor je dat hij er nog is, en dat je nog heel lang van hem mag genieten. Super foto's, vooral die waarop je op zijn rug ligt is prachtig. Jullie zijn allebei super knap!
foto 3 vind ik echt prachtig. Allebei in de verte starend maar heel erg samen. Wat een moeilijke dag moet het geweest zijn en wat een bijzondere afloop!
steinstein
hele mooie foto's en een prachtig paard!!! je hebt mooie herinneringen van hem,geniet nog van de dagen dat hij bij jou mag zijn.
carone
Geplaatst: 18-03-11 20:52
Prachtige foto's. Wat fijn dat je nog een poosje van je paard mag genieten. Dit topic zal door menig bokker niet snel vergeten worden denk ik!
Laura1602
Geplaatst: 18-03-11 21:04
Wat een mooie foto's zeg! Fijn dat je hem toch lekker mee naar het strand hebt kunnen nemen! Ik vind ook dat je echt goed ziet dat jullie een band hebben
Ik heb al je topics gelezen over Kansas, en zat echt met tranen in mijn ogen. Maar meis wat ben ik blij voor jou, dat alles anders is gelopen!! Wat een GE-WEL-DIG paard is het, prachtige uitstraling en hij leek ook echt alles te snappen. Maar hij vecht er tegen!
Je hebt echt super mooie fotos, die echt het uit vergroten dubbel en dwars waard zijn. Misschien een stomme vraag, maar kan je je paard gewoon loslaten op het strand, zonder dat hij wegrent? Echt geweldig mooi nogmaals!
Heb alle drie de topic's gelezen en heb een krop in de keel! Prachtige foto's die de geweldige band tussen jullie laat zien. En wat geweldig dat hij weer thuis is! Geniet van elk moment met hem!!
Connie
Geplaatst: 19-03-11 00:53
Wauw, super zeg. Wat fijn dat jullie nog van elkaar kunnen genieten. Geweldig Foto 4 is er echt een om heel groot op je wand te hangen.