Van beertje naar sportpony

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Chubby schreef:Wat een leuke pony. Ik zie alleen het 'project' er niet helemaal in, behalve dat je hem een (onnodige?) scheerbeurt hebt gegeven en het beestje voortaan opgesloten op stal staat. Een hele vooruitgang voor de pony inderdaad
Chubby schreef:Wat een leuke pony. Ik zie alleen het 'project' er niet helemaal in, behalve dat je hem een (onnodige?) scheerbeurt hebt gegeven en het beestje voortaan opgesloten op stal staat. Een hele vooruitgang voor de pony inderdaad
obelix schreef:Leuk dier !! Wat voor vader zit er achter dit dier? Mn schoonpap heeft ook een moerputtense gehad nml. Leuke dieren die absoluut voor je werken willen!Leuk project dit ! Ik ben benieuwd naar de foto's als jullie hem onder t zadel hebben
Jolliegirl schreef:Mag ik vragen waarom je de vacht hebt laten zitten op de rug?
Ben je vanplan om hem nu met 3 jaar al te gaan inrijden binnen een paar weken?
Over n paar weken gaan ze verharen en raakt hij dat toch kwijt.
Hoe groot is hij?
Of lees ik daar nu overheen?