Bailey_4ever schreef:Lotteettol schreef:@ TS hoe goed ik je ook raad heb gegeven....vandaag had mijn pony ook een bui en gebeurde hetzelfde als wat jij had...ik verloor ook mijn zelfbeheersing een beetje...ik vind het zo erg en voel me best wel naar erbij. Ik weet niet zo goed hoe ik van het gevoel af kom en dan nog te bedenken dat ik een wedstrijd heb zondag...ik heb er helemaal geen zin meer in....ik denk dat ik beter af kan zeggen...?
hmm lastigIk zou denk ik gewoon gaan. Anders baal je ook als je niet bent gegaan. Misschien gaat het juist wel heel goed
Gewoon gaan inderdaad! Niet om te winnen, gewoon als een uitstapje met je paardje en wie weet wat ervan komt

TS het is ook een supergoed topic! Toen ik ermee zat dat ik te ruw met mijn pony was geweest durfde ik er niets over te zeggen, uit angst voor wat een ander ervan zou vinden. Dus ookal is het op mij inmiddels niet meer van toepassing ik ben toch blij te lezen dat ik niet de enige was. Ik denk veel mensen hier, dus fijn dat je erover durfde te beginnen
Ik zou denk ik gewoon gaan. Anders baal je ook als je niet bent gegaan. Misschien gaat het juist wel heel goed 

Ik ben fier op mezelf en op mn paardje! Dat deden we goed samen

)
ze moest heeeel nodig dus vandaar dat ze langs de kruiwagen denderde! 
Ik ben nogsteeds bang dat hij pijn heeft..
knorrig haha