Echt super hoe ze springt!!! Leuk topic weer, enne waarom zou je minder topics maken??????
Kinee_
Geplaatst: 28-02-11 19:40
Haha geweldig! Wat heeft ze er een lol in zeg!! Superleuk om te zien. En zo lijkt 1 meter ineens weer heel laag naast haar! Dit bewijst maar weer dat niet alleen KWPN'ers (even kort door de bocht gezien) goed kunnen springen!
Aangezien mijn filmpjes in HD waren en ik die om de één of andere vage reden niet als zodanig geupload krijg, heb ik de hoogste sprong even direct van de computer naar Youtube gezet. Vind hem zo gaaf!
Stoere springer Nu ik dat zo zie is er voor die van mij toch nog hoop Ik heb cavaletti-blokken staan die 80 cm hoog zijn, als ik er naar sta te kijken heb ik altijd het idee van: dat haalt ie noooooooooit ... Maar misschien is het toch wel mogelijk
Straww_
Geplaatst: 01-03-11 00:14
Boem! *zwart* En toen was de cameravrouw omver gelopen
Ziet er echt super uit, ik zie toekomst in de springsport!
[***]: Ik denk dat elk paard wel kan springen, maar sommige vinden het niet altijd leuk. Zo kan Kim mooi nageven en is ze op zich heel makkelijk aan de teugel te rijden, maar ze heeft zo'n pesthekel aan dressuur dat we daar eigenlijk niks mee doen. Lees; Kim chaggie -> ik gefrustreerd -> naar het bos!!
Straww_: Haha, zo lijkt het inderdaad wel nu ik het zo terug kijk. Maar ik heb dat filmpje een zoom-effect gegeven, dus in het echt was ze een stuk verder weg.
Wat supergaaf zeg en nog mooi inklappen zn benen ook nog haha echt geweldig
Anoniem
Geplaatst: 01-03-11 00:22
Klopt Maar de hoogte weet ik toch zo nog niet Hij vindt het op zich wel leuk, als hij een paar rondjes gedraaid heeft blijft hij maar springen Maar hij heeft zo z'n eigen techniek *ahum* en ik weet niet goed hoe hoog hij daarmee geraakt Maar we zullen wel zien, heb pas sinds kort het echte materiaal dus we kunnen fijn opbouwen & proberen ... wie weet
Wat een souplesse en techniek, zie haar rekenen! ! Denk ook hoor dat A Zoer wel is zou kunnen gaan bellen!
Joscaa
Geplaatst: 01-03-11 00:26
Ik heb écht een enorme rotdag met vreselijk nieuws, maar Kim tovert toch wel een voorzichtige glimlach op mijn gezicht, heerlijk dier, wees er zuinig op!
Laatst bijgewerkt door Joscaa op 01-03-11 00:32, in het totaal 2 keer bewerkt
suuzepuus
Geplaatst: 01-03-11 00:30
Wat een heerlijk paard is het toch!!!! hmmmmmmmmmmmmm
gerda64
Geplaatst: 01-03-11 00:31
wat springt ze elegant zeg niks teveel, geen gestress, superbeest!!!