Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

tahnee1987 schreef:Wat betreft je punten wissen, dat geef je door aan knhs. Dan zetten ze je stand op 0. Wist het ook niet. Maar hoorde het van een meid die een stal heeft in markelo. Die brengt veel jonge paarden uit em begint altijd in de b en rijd ze door tot het z.
Roxx schreef:tahnee1987 schreef:Wat betreft je punten wissen, dat geef je door aan knhs. Dan zetten ze je stand op 0. Wist het ook niet. Maar hoorde het van een meid die een stal heeft in markelo. Die brengt veel jonge paarden uit em begint altijd in de b en rijd ze door tot het z.
Hmmmm, vind dit eigenlijk niet helemaal eerlijk tegenover de concurrentie in die lagere klasses.
Roxx schreef:Voor jonge paarden vind ik starten in een lagere klasse ook geen probleem. Ik doel op paarden die al in een bepaalde klasse hebben gereden. Als de ruiter ook al in die klasse geklasseerd is is het naar mijn mening normaal dat je dan ook in die gezamelijke klasse uitkomt. Ik vind het dan persoonlijk wat vreemd dat de KNHS zomaar alle winstpunten schrapt en de combinatie een paar klasses lager laat starten (uitzonderingen om gezondheidsredenen daargelaten).
) 

Doen jullie nog mee in Brummen?