Wat een enorm gave pony!!Wat een schitterende ogen zitten er in.Wederom ook weer prachtige foto's Renee.Dat moet heerlijk zijn om zo'n knapperd op de foto te mogen zetten.
Wat een gaaf beest! Wat een knapperd!Echt een lekker ding Dat snuitje bij foto 8 hihiHet hoofdstel vind ik alleen een beetje erg glimmend...niet mijn smaak, maar goed, smaken verschillen.Mooie foto's!
Drrrassic schreef:Wat een vreselijke naam voor zo'n mooi paard! Ik heet zelf ook Luca en zie het alleen maar terugkomen in de jongensvorm, terwijl ik een meisje ben. Ik ken een Luca meisje Dus no worries, je bent niet de enigste Wat een prachtig beest Die ogen
Ik heb niets meer toe te voegen, de andere hebben alles al gezegt hihi! Echt een schitterend paard.En je hebt onzettende mooie foto's van hem genomen, mag je trots op zijn!
Is foto 4 nou bewerkt? Het paard staat heel vreemd in de achtergrond..Maar wauw, wat een delicious dier
foto 4 is inderdaad bewerkt, ik stoor me vreselijk aan te aanwezige achtergronden dus heb eff wat vervaagd zodat hij meer naar voren zou komen