Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Floor_x schreef:Kaval was een pony, een fjord
Van het rijtje dat jij noemt ken ik alleen Kelvin, die is in 2007 weggegaan...
Er zijn inderdaag periodes dat het ineens heel snel wisselt allemaal, maar ook periodes dat er niks weggaat.
Dat hou je helaas...
(Er is namelijk ook een fjord met de naam Rambo geweest
)
Dat zouden meer maneges moeten doen, de manegepaarden mooi toiletteren en foto's maken
Staat goed op de site.
Ze zien er goed uit
) springt er wel uit hoor voor mij

Omdat het een andere uitsnede is... Floor_x schreef:Oh nou dat zal dan wel Rambo zijn geweest(Er is namelijk ook een fjord met de naam Rambo geweest
)
mijn verzorgpowny was Rambo (de eerste die Caroline heeft aangeschaft toen ze bij Liethorp kwam werken).
Adrija schreef:mijn verzorgpowny was Rambo (de eerste die Caroline heeft aangeschaft toen ze bij Liethorp kwam werken).
En ik heb leren rijden op patty, riddle, baretta, mark, fatima, flipper, radja, lady, guus en wodan (dat ik die namen nog weet, heeft indruk gemaakt, die beestjes). En ik had les van Stella, Lideke, Hanneke en er was zelfs een man (naam?) die lesgaf. En dan was Nancy Hill voor de voltige, en we ging op kamp in de Heelderpeel en de Laarhoeve in Ommen. Nora - die Iwan idd heeft gekocht - was toen ook al op de manege; die was leiding op kamp. Goede oude tijd, haha....
Maar even terug naar die foto's.. Ja de paarden bij Liethorp zien er goed uit. Vaak van een betere kwaliteit dan elders, en ook (enigszins) doorgereden.
Klopt het dat er nu paddocks zijn gemaakt? (en mogen ze daar vaak in, in koppels?)