Royal Samber (v. Rietheim's Hilbert) @ training

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

xMarianne

Re: Royal Samber (v. Rietheim's Hilbert) @ training

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 00:25

Wat een knapperd <3 heel veel succes met hem :)

estell__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 10:17

wauw :j ik vind hem echt heel erg leuk,had je topic al gezien aan de longeerlijn! Vandaaar dat ik benieuwd was naar deze foto's!

Je hebt hem er al goed aan staan vind ik en het is een plaaatje om te zien!

lovehim

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:30

wat een leukerd :D

jou laarzen <3

driebergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 15:55

Ik heb je de laatste jaren alleen op een paard zien zitten.... en niet van die kleine ;)
Voor het beeld is dit zoveel mooier (wat overigens helemaal niks zegt over hoe je die paarden aan het lopen had, begrijp me niet verkeerd!). lijkt me ook fijner rijden voor jou?

Ik heb het niet andersom.... ik ben lang en rijd toevallig 2 kleine paarden bij. dat voelt zelfs wiebelig... Ik heb er goed van recht leren zitten! :D mocht ik ooit weer een paard kopen; dan een GROTE!

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:07

Ziet er weer lekker uit zeg!! Ik ben alleen nog niet uit over het zadel. Er is iets mee...Weet niet wat maar er is iets.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 16:23

driebergen schreef:
Ik heb je de laatste jaren alleen op een paard zien zitten.... en niet van die kleine ;)
Voor het beeld is dit zoveel mooier (wat overigens helemaal niks zegt over hoe je die paarden aan het lopen had, begrijp me niet verkeerd!). lijkt me ook fijner rijden voor jou?

Ik heb het niet andersom.... ik ben lang en rijd toevallig 2 kleine paarden bij. dat voelt zelfs wiebelig... Ik heb er goed van recht leren zitten! :D mocht ik ooit weer een paard kopen; dan een GROTE!

Het maakt mij eigenlijk weinig uit of ik op een pony of een paard rij! Ligt natuurlijk wel aan hoe ze zich laten rijden, maarja, als je een trapzak als pony hebt schiet het ook niet op hoor! Ik hou van beesten die echt zelf lopen, ik rem ze liever wat af dan dat ik er constant aan moet zitten met mijn been. Lopen moeten ze zelf doen, als je al bezig bent ze vooruit te krijgen, hoe moet je dan een goede oefening neerzetten... :+ Hihi.

jouke_h schreef:
Ziet er weer lekker uit zeg!! Ik ben alleen nog niet uit over het zadel. Er is iets mee...Weet niet wat maar er is iets.

Eeeh nou als je 't weet hoor ik 't graag... volgens mij is er weinig mis mee. :)

jouke_h

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 16:34

Nee mis is het niet. Maar het leek zover naar achteren te liggen denk ik. Maar als ik dan naar de andere foto's kijk weer niet.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 16:37

Misschien vertekent dat omdat ik mijn dekje altijd wel redelijk naar voren heb liggen, en dus nog redelijke rand dekje voor mijn zadel heb liggen? Vind de verdeling zo mooi. Zeker op een pony. Soms zie je zo'n minirandje voor en dan zo'n lange flapper erachter... waar de hele rug onder verdwijnt. :')

alicia98

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-11 20:59

`wat een leuk beessiee <3

mooie foto's

Ingrid_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 12:26

leuk leuk leuk :D foto 6 ziet er goed uit, lekker rechtop :)