Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxmeisjexx

Re: Dag Kick Waarom Moest Het Zo Gaan!!!Waarom!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 19:58

jha maar haal die gene dan maar eens over om het adres te geven ;)

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:11

Oude eigenaresse misschien?!

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 20:13

die wil het dus niet geven :@

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-02-11 07:35

Ik ga dit topic sluiten want er komen toch alleen maar negatieve berichten...
En daar gaat het hier niet om wilde na verhaal
Kwijt en vroeg wat mensen vonden van deze manier van de verkoop meer niet
Ja we willen graag weten hoe het gaat met kick..

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 10:58

Pff ik zou het als (ex) eigenaresse niet tof vinden als mijn (soon to be ex-) verzorgsters op het internet gaan zetten dat ik mijn pony naar een slechte plaats heb verkocht en een heuse klopjacht naar het dier en de nieuwe eigenaar gaan beginnen.

Meid let op met wat je allemaal op internet zet! Het kan niet altijd even goed uitpakken!

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:02

Het lijkt me heel verstandig om dit topic te sluiten aangezien de speculaties niet meer te stoppen zijn en de schade al is aangericht.

Ben het absoluut met Ania eens: zou not amused zijn als ik de eigenaresse van Kick was.

Wat is de reden dat zij jullie het adres niet wil geven?
Want die moet er toch zijn lijkt mij?

loesharmsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:10

erg oliebol voor jullie zoiets doet inderdaad pijn.
Wat ik niet vind kunnen is dat het een ex hoef bevangen paard is en suiker ziekte heeft!!! Zo een paard moet je altijd bij je houden!! want ook al komt di eman wel heel leuk en lief over en krijgt hij n mooie stal mooie wei! ze kunnen je van alles wijs maken. En dat is het probleem zo een paard moet je dus nooit verkopen..maar ja wie weet krijgt die pony het wel goed. Weet je waar in limburg het was waar hij heen ging? ik kom daar namelijk ook vandaan.

gr loes

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:20

@ loes

we weten helemaal niks
die man zei alleen dat hij in limburg woont
maar inderdaag het is verstandiger dit topic te sluiten
wel jammer ik had graag meer te weten willen komen

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:25

@ xxmeisjexx: Je kan een topic openen op gezocht.

Daarin alleen de feiten die je hebt. Dus naam van de pony, leeftijd, foto en dat hij waarschijnlijk op (datum) verkocht is aan een man in Limburg.

Speculaties en opruien bereik je hier niets mee en is zowel voor de verkoper als de koper niet eerlijk als ze het lezen op internet.

Jobet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:37

Ik ben het met de bovenstaande tekst eens, alleen als nieuwe eigenaresse van ook een HB en IR paard vindt ik wel dat als je een paard van een particulier koopt en het gaat weer naar een particulier toe dat ze dan wel iets eerlijker mogen zijn over de geschiedenis van het dier. Ik ben het een en ander aan het opzoeken over ons paard en er zijn er maar weinig echt eerlijk over. HB is te zien dat hadden wij ook maar ze was uitermate geschikt voor mijn vriend, maar dat ze ook IR had en een chronisch selenium tekort werdt er niet bij verteld. Terwijl wij wel eerlijk zijn geweest. Ortoped.beslag, Holistisch dierenarts etc. We willen haar voor geen goud meer kwijt maar toch steekt dit ons wel !!!! We kunnen een ieder die we aanspreken wel 100 x zeggen dat we alleen haar achtergrond geschiedenis willen weten en niemand met een wijzend vingertje willen toe spreken maar toch zijn er weinig die dan over de brug komen. Kortom Paardenhandel autohandel eigenlijk alle handel is gokken en soms zijn ze niet eerlijk en gaan de goede personen op hun kwek helaas !!!!

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:43

Maar Jobet, je weet toch niet wat de eigenaresse allemaal wel en niet verteld heeft? (dan heb ik het over Kick)

Jobet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 11:51

Dat weet ik maar ik bedoel het over het algemeen dat mensen snel wat achter houden om er zelf maar beter van af te komen.

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 12:10

@jobet

ik ben het helemaal met je eens
maar de eigenares heeft wel vertelt dat hij ir en hb patient is maar we zin gewoon heel bang
want hij was oko geintreseerd in een ader paardje van de eigenares als weiland maatje
weiland nog wel en ze heeft nauwdrukkelijk gezegt niet op het gras !

Jobet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-11 23:12

Dan is het enige wat ik kan zeggen ; Dat heeft ze dan heel netjes gedaan ten opzichte van de pony en de koper !!! Het gebeurd namelijk niet zo vaak. Zijn er gelukkig toch nog eerlijke mensen !!!!

Miran_da

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-11 09:42

Nou dat is niet eerlijk hoor ze heeft dan wel dat eerlijk gezegt maar ze heeft hem
Zo aan de eerste de beste verkocht zonder te kijken waar hij nu staat en er is nog steeds geen contact geweest met de koper en ben ook bang dat we gewoon niks meer horen ervan...

Maar goed wil dit topic sluiten maar ze willen er geen slotje opzetten..
Hoop gewoon dat dit topic met rust gelaten wordt want heb gewoon geen zin meer in gezeik van mensen die denken het beter te weten...

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 10:27

@ miranda

jha we moeten gewoon dit topic met rust laten das het beste idee

Wietsje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 10:46

Sorry vind het nogal zwak, dat als je niet de reacties krijgt die je zou willen, dat het topic maar op slot moet. Ik snap ook niet wat je wilt bereiken met het kenteken nachecken bij de RDW, want je vind er toch niks geen info hoor, met adres enz. Dat kunnen ze alleen bij de politie enz nachecken. Een auto kan overgespoten zijn, en daarom niet met de goede kleur op het kenteken staan.

Verder is het jammer zoals het gegaan is, maar om dan met een hele groep op klop jacht te gaan. Ik zou zeggen, ga eens rond de tafel met de verkoopster! En ja jullie wisten dat hij te koop stond, dan kun je ook verwachten dat hij verkocht zou worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 10:48

Soory, heb alles gelezen maar vind het ongelovelijk dat een 14 en 22 jarige zichzelf zo kunnen opfokken.
Als jullie mijn verzorgsters waren geweest en dit gedrag had vertoond bij mij dan haddeb jullie een groot probleem gehad.
Waar halen jullie het vandaan om zo te pratem over mensen?! Op internet nog wel?!

Ook al kwam die eigenaresse niet of niet zo vaak, ze heeft een van jullie wel de kans gegeven om dat beessie te verzorgen, maar dat betekend niet dat je ook maar enige inspraak heb op een verkoop.
Wie weet heeft ze wel een hele goede persoonlijke reden om die pony zo te verkopen (schulden, ziekte, what ever)

Echt treurig dit, kan me voorstellen dat jullie niet blij zijn met de gang van zaken, maar blijf je wel naar je leeftijd gedragen zeg....

xxmeisjexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 14:30

ik vind het jammer dat mensne zo reageren
het enigste wat we wouden weten is hoe het met hem gaat
en wat mensen van dit verhaal vinden
het is gewoon beter dit topic te sluiten
ook al vind ik het wel heel jammer ;(