Echt heeel dappeer, dat je het opnam voor het paard en dat je hem gekocht hebt zonder dat je ouders het wisten. DAN HEB JE GEWOON EEN HEEL GROOT HART VOOR PAARDEEN! volgens mij doe je er alles voor!
Wat super dat je hem hebt opgevangen, heel veel succes voor de toekomst
En Bailey is mischien ook een leuke naam
dravergekkie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 12:35
Iedereen bedankt voor de ontzettend leuke namen , kheb soms echt zitten gniffelen om wat jullie bedenken !
En we hebben besloten dat hij in ieder geval verlopig omgedoopt word naar Lucky Sjimmy. Roepnaam gewoon Sjimmy
Ik heb vanochtend toen hem buiten ging zetten (Waarbij hij overigens keurig meeliep voor zijn doen dan.) wat foto's geprobeert te maken , ging niet zo heel makelijk. Hij heeft zich heerlijk uitgeleeft en moest duidelijk alle energie en spanning kwijt. Hij liep te bokken en te rennen.
Hij is wel een ontzettende rotzooi maker op stal , volgens mij had hij de heele nacht rondjes door z'n box gelopen genietend van z'n ruimte
Ik ga nu ff kijken of er wat bijzit aan foto's.
Laatst bijgewerkt door dravergekkie op 10-02-11 12:37, in het totaal 1 keer bewerkt
dravergekkie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 12:36
franka75 schreef:
leuk zeg hoop dat het allemaal lukt met hem , waar sta je
Hij staat op mijn eigen stal
FerroSandy
Geplaatst: 10-02-11 12:44
Fijn dat je hem opgevangen hebt... Waren er maar meer mensen die dat zouden doen. Ik ben benieuwd naar de foto's van hem
dravergekkie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-11 12:44
Nou dit is de ondeugd ! Het is een kruising van een shetlander x hackney. Moet zeggen dat hij op de foto's redelijk klein oogt. En ja hij is echt veelste dik.
Whah, wilde ze die afmaken? Het is gewoon een uit de kluiten gewassen shetlander. Zo gevaarlijk kan die niet zijn. Toen ik je OP las, verwachte ik minstens een staatsgevaarlijk beest die ook een stukkie groter was dan deze.