Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kainda schreef:Wat vreselijk
![]()
Weten deze mensen zelf hoeveel paarden ze hebben?
Ze zijn waarschijnlijk niet eens gechipt?
Dus als er stelselmatig pony's verdwijnen zullen ze het niet eens merken?
In dat geval wil ik best een pony opvangen.
En ik denk nog velen met mij.
sassefras schreef:vorig jaar ( of was het al twee jaar geleden ) zijn er een hoop mensen druk mee geweest, AID , de plaatselijke krant, dierenbescherming en politie, en de partij voor dieren, zijn al lang op de hoogte, maar iets ondernemen................
snap er geen bal van
kainda schreef:Dus als er stelselmatig pony's verdwijnen zullen ze het niet eens merken?

anneliesdj schreef:kainda schreef:Dus als er stelselmatig pony's verdwijnen zullen ze het niet eens merken?
Dat meen je toch niet serieus??
Je snapt toch zelf ook wel dat dit de situatie niet oplost, voor niemand? Je krijgt er alleen meer problemen mee, wat ontzettend dom om het zo voor te stellen
mepril schreef:voor een aantal dieren zou het dan wel de oplossing zijn dus zo gek was dat idee nog niet
om ze weg te halen
is mischien raar gezegt maar degenen die er weg zijn lijden niet meer
en zullen een beter leven krijgen dat is toch wat jullie willen ???
jes_sira schreef:Ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zie dat dit al jaren al dan niet tientallen jaren speelt.
En net zolang zijn er mensen mee bezig om dit te stoppen . Werkelijk waar onvoorstelbaar![]()
In elk geval bied ik me bij deze aan om mee te helpen als er iets georganiseerd gaat worden om dit te stoppen.
Misschien is het een optie om met bokkers aktie te gaan voeren in betreffende dorp.
Als we met honderden in dat dorp en voor de boederij gaan staan met borden dan zal de gemeente, dorpsgenoten, politie, DB en AID het niet kunnen blijven negeren lijkt me.
PB me als we met z'n allen bijv. aktie gaan voeren daar.
Avalon_ schreef:De mensen zelf leven in pure armoe, hebben doorgaans geen gas en licht en alles wat voor ons gewoon is. Toch moeten ze in het onderhoud van een 40tal, en steeds groeiend aantal pony's voorzien. Hoe ze dat lukt? NIET DUS!
...
We hebben nogmaals contact gehad met de dierenbescherming, die langs is geweest en de man heeft een waarschuwing gekregen.
idefix4 schreef:Weet je wat ik doe met de dierenbescherming? Klagen dat ze zo zijn en weigeren om ze ook maar één cent te geven. Daar wordt alleen de directeur maar rijk van. Het helpt toch niet!
Kan je niet eens een DA vragen wat ie ervan vindt? Een IJslander is gefokt voor erbarmelijke omstandigheden. Op IJsland lopen ze los rond en niemand die ze daar bijvoert. Mss scharrelen ze hun kostje nog bij elkaar. Op deze foto komt niet echt duidelijk naar voren dat het paardje er slecht uit ziet.