Zadeldieven actief op WEDSTRIJD!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

rockey

Re: Zadeldieven actief op WEDSTRIJD!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 21:44

zwarte peugeot is het kenteken ook al van nagetrokken en dat hoort wel bij de auto zelf. dus ze gaan nu meer uitzoeken.

heb nog steeds niks over de beelden gehoord in roosendaal, waar mijn tuig gejat is. zou wel toevallig zijn als daar ook zo'n auto op te zien is!

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-11 23:34

gatver! wanneer leert iedereen eens met fatsoen van andermans spullen af te blijven :n
moet niet gekker worden!

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:26

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:33

maria_62 schreef:
Erg vervelend voor jullie. Ik denk dat een auto moeilijker snel open te breken is en daarom leggen wij geen zadels in de zadelkamer van de trailer. Heeft er iemand met ervaring met buiten de deur verzekering van Interpolis? Ik heb dat al eens overwogen maar heb de stap nog niet genomen. Goed opletten iedereen dus.

Ja ik. Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik.

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:37

in die link van net staat een nummer wat je kunt bellen voor informatie, misschien interessant? ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:39

laboum schreef:
maria_62 schreef:
Erg vervelend voor jullie. Ik denk dat een auto moeilijker snel open te breken is en daarom leggen wij geen zadels in de zadelkamer van de trailer. Heeft er iemand met ervaring met buiten de deur verzekering van Interpolis? Ik heb dat al eens overwogen maar heb de stap nog niet genomen. Goed opletten iedereen dus.

Ja ik. Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik.

En wat is de dekking van een sportuitrusting? Een A-merk zadel is wel iets duurder dan dat en ze hebben het juist voornamelijk daarop gemunt.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:43

Ik denk dat we onze krachten moeten bundelen. Er zijn vooral meldingen uit het Zuiden en Westen vh land op concoursen. Waarom gaan er niet idd mensen rond lopen om verdachte dingen in de gaten te houden? Al was het maar iemand vd organisatie. Dit is volgens mij steeds dezelfde bende nml...

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:44

Hoorde laatst dat het ook op een wedstrijd in Lisse was gebeurd. In januari. Walchelijk!

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:46

Ik heb ook een A-merk zadel. 3 jaar geleden ongeveer heb ik een soort van ongeluk gehad met mijn paard en hoofdstel aan gruzelementen. Paard en ik verder oke. Aankoopbon was nog aanwezig, had het hoofdstel nog maar kort. De nieuwprijs van het hoofdstel was €130 ongeveer en kreeg €100 uitbetaald van de verzekering. Vond het echt super van Interpolis. Heb uitgebreid geinformeerd naar uitbetaling van wanneer er eventueel een zadel wordt gestolen. Ze kijken dan naar de nieuwprijs van het zadel en de leeftijd van jouw zadel nu. Wat het zadel op dat moment waard is krijg je uitbetaald.

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:47

Pletje123 schreef:
Ik denk dat we onze krachten moeten bundelen. Er zijn vooral meldingen uit het Zuiden en Westen vh land op concoursen. Waarom gaan er niet idd mensen rond lopen om verdachte dingen in de gaten te houden? Al was het maar iemand vd organisatie. Dit is volgens mij steeds dezelfde bende nml...

Heel goed idee +:)+

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:51

Citaat:
Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik

8 euro is idd niet zo duur, welke maatschappij is dat?
Laatst bijgewerkt door joyforever op 21-02-11 22:59, in het totaal 2 keer bewerkt

dennisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:51

ik heb mijn spullen gewoon boven op mn kamer liggen
maar ga binnenkort verhuizen en mijn vriend wilt mijn tuig dan gewoon op stal hebben
maar als ik het zo lees gaat dat niet gebeuren.
ik ga ook eerst even een verzekering regelen voor als het alsnog gejat zou worden,

jezus zeg voor iedereen waarvan het tuig gejat is een dikke :(:)
en als we de daders vinden gaan we is een ritje op hun maken }:) ~~}>

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:53

Wat een brutaliteit he niet normaal gewoon..

Ludique96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 22:54

Ze worden idd steeds brutaler...

Jaydee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 23:03

Wat vreselijk zeg! Je hoort het steeds en steeds meer. En zelfs een zadelkamer opgebroken, waar gaat het heen?

Houdt marktplaats e.d. ook in de gaten. Je weet maar nooit! :)

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 08:41

Ik heb zojuist op mn Hyves een waarschuwing geplaatst. Zal zo nog een bericht sturen naar de beheerder van de website van de vereniging. Dat scheelt miss al iets...

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 10:16

joyforever schreef:
Citaat:
Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik

8 euro is idd niet zo duur, welke maatschappij is dat?

Interpolis buiten de deur verzekering

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 10:34

Nieuwsredactie / Politie Haaglanden

Afgelopen zondag 20 februari heeft de politie Pijnacker-Nootdorp ter hoogte van manege in Delfgauw in een weiland een oude caravan aangetroffen. In deze caravan bleken zestien zadels te liggen. De meeste zadels waren nog compleet met stijgbeugels, singel of zadelhoes. Aangezien deze caravan een erg ongebruikelijke plaats is voor het opslaan van (dure) zadels, heeft de politie alle zadels in beslag genomen, omdat vermoed wordt dat deze zadels van diefstal afkomstig zijn.

Omdat de politie de eigenaar of eigenaren van de zadels graag wilt achterhalen, hebben zij onder andere via twitter een oproep gedaan om deze boodschap zoveel mogelijk door te sturen in de hoop de zadels naar de rechtmatige eigenaar te kunnen retourneren, al naargelang de beslissing van de officier van justitie.

De gevonden zadels zijn onder andere van de merken Kieffer, Euroriding, KN, Ruiz Diaz, Hulsebos en Prestige. Mensen die van mening zijn dat hun zadel bij de gevonden partij zou kunnen zitten, worden opgeroepen contact op te nemen met politie Haaglanden, bureau Pijnacker-Nootdorp via 0900-8844. Het is wel de bedoeling dat je de specifieke kenmerken van het vermiste zadel kunt benoemen om deze zo mogelijk te identificeren met de gevonden partij.

(staat op VN)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:52

en mijn zadel zat daar tussen! jippie!!

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:55

Wauw wat een geluk!!! :D

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 20:58

rockey schreef:

jeetje, wat fijn voor je zeg!

nu hopen dat ze ze een keer te pakken krijgen... :(

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:02

Wat fijn voor je Rockey!! :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:16

Nouvel schreef:
rockey schreef:

jeetje, wat fijn voor je zeg!

nu hopen dat ze ze een keer te pakken krijgen... :(

Je zou toch zeggen van wel, aangezien ze een aanpak hebben die inmiddels bekend is :)

CRos95

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-11 21:29

rockey schreef:

wat super ! *\o/*

joyforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 11:29

rockey schreef:

Wat geweldig! Gefeliciteerd!