Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maria_62 schreef:Erg vervelend voor jullie. Ik denk dat een auto moeilijker snel open te breken is en daarom leggen wij geen zadels in de zadelkamer van de trailer. Heeft er iemand met ervaring met buiten de deur verzekering van Interpolis? Ik heb dat al eens overwogen maar heb de stap nog niet genomen. Goed opletten iedereen dus.
laboum schreef:maria_62 schreef:Erg vervelend voor jullie. Ik denk dat een auto moeilijker snel open te breken is en daarom leggen wij geen zadels in de zadelkamer van de trailer. Heeft er iemand met ervaring met buiten de deur verzekering van Interpolis? Ik heb dat al eens overwogen maar heb de stap nog niet genomen. Goed opletten iedereen dus.
Ja ik. Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik.
Pletje123 schreef:Ik denk dat we onze krachten moeten bundelen. Er zijn vooral meldingen uit het Zuiden en Westen vh land op concoursen. Waarom gaan er niet idd mensen rond lopen om verdachte dingen in de gaten te houden? Al was het maar iemand vd organisatie. Dit is volgens mij steeds dezelfde bende nml...
Citaat:Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik
joyforever schreef:Citaat:Toen een paar jaar geleden op de vorige stal een grote zadeldiefstal heeft plaatsgevonden heb ik deze verzekering afgesloten. Is ook helemaal niet zo duur, rond de €8 per maand geloof ik
8 euro is idd niet zo duur, welke maatschappij is dat?