Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim90 schreef:met een hoop man tegelijk proberen, en anders thuis proberen, tranqigel door het voer of voor aan achterbeen proberen te knopen, zoals ze bij een merrie doen als die gedekt gaat worden. T zijn maar wat ideetjes, weet niet exact hoe trapgraag of schuw ze is..
Als er echt niks mee te beginnen/van te maken is vind ik euthanasie het vriendelijkst denk ik.. Als het dier pijn heeft aan de plek en zo gestrest raakt van mensen.
Kim90 schreef:ja als ze wel gewoon mee kan lopen, kun je het altijd in een bekap box proberen, is voor jullie veilig en voor haar en hoeft ze idd niet vast te staan. Wat fijn dat mensen er verderop 1 hebben!
Ik hoop echt dat het lukt
succes
Kim90 schreef:Je bent heel goed voor je dieren omdat je ook een mindere leukere keuze zou kunnen maken als het moet.
Veel succes met bootcamp ik zal duimen dat het gaat lukken.
Een dier met medicijnen wordt trouwens gewoon geslacht, alleen niet ter consumptie aangeboden. dus moet je de slachter het bedrag voor het schieten betalen omdat ze geen vlees e.d. kunnen gebruiken. Daarna wordt ie aan rendac aangeboden.
Maar het liefste hoop ik natuurlijk dat ze nog een leuk leven kan slijten, maar dat wil jij natuurlijk ook