NRPS hengstenshow

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 00:04

BlondeSmurf schreef:
neptune :o vader van mijn ponyy!

Oh wat leuk! Heb je een goede foto? Ik vond Neptune op zich een leuke pony, maar vind zijn front te grof/zwaar en ik vroeg mij af of hij dit ook vererft...

BlondeSmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 19:41

Suelza schreef:
BlondeSmurf schreef:
neptune :o vader van mijn ponyy!

Oh wat leuk! Heb je een goede foto? Ik vond Neptune op zich een leuke pony, maar vind zijn front te grof/zwaar en ik vroeg mij af of hij dit ook vererft...

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
hier paar foto's :o :D
ze is te koop :(

monique1983

Re: NRPS hengstenshow

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 15:02

leuke foto's zeg
sergi er ook weer bij knapperd blijft het ook ;)

lizie67

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:10

macke schreef:
Of van Le Ceanu ?? Die heeft zo'n gaaf voorbeen :9 Ben benieuwd wat die later onder het zadel gaat doen. :j

hij is heel erg braaf onder het zadel!
en hij loopt ook nog super!
Hij pakt alles erg snel op ik rij hem nu en het gaat super goed!

macke

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-11 23:19

wat lief is hij (le ceanu)

roodneusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 11:49

Anna Groeneveld hier, ik kreeg op mijn fotos van Neptune veel comentaar omdat hij te strak en te sterk was...Ik was toen 12 en nu 14 en heb hem daarom ook veel beter voor elkaar. Ik rij sinds kort bij iemand anders die veel vriendlijker is,ik breng hem gewoon weer uit op de hengstekeuring en ik hoop dat het dann veel beter gaat...Met ico hadden jullie inderdaad gelijk, die is ook veel fijner daar werd ik dan in de z1 brabants kampioen mee en op de nederlandese 10de. Groetjes Anna

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-12 12:22

Beetje oud topic. ;)
Ik weet ook niet of je het commentaar zo negatief moet zien hoor! Je was erg jong en helemaal voor zo een pony (flinke pony en hengst, is niet niks natuurlijk op die leeftijd), dat je hem dan strak houdt is eigenlijk logisch (doet iedereen onbewust) en op die leeftijd kan je dat nog niet snel genoeg relativeren. Moet je ook niet willen!

Wat fijn dat Ico het zo goed gedaan heeft! Gefeliciteerd met de plaatsen en veel succes met de pony's, je wordt ouder en leert de pony's beter kennen en handelen. Dus dat gaat helemaal goed komen!

Commentaar in ieder geval niet te negatief nemen en ook niet vergeten dat het al weer een flinke tijd terug is. ;) Ben maar trots op zo'n pony's onder je kont en zo presteren, kunnen er maar heeeeel weinig zeggen.