Die Billy !!! Braaf dier was het! Ik vind echt dat hij het super deed Gin, en hij liep echt heerlijk joh ! Was goed jaloers hoor haha, hij zweeft gewoon. !
bedankt voor jullie reacties @jessie: ja dat weet ik echt nooit van te voren, vorige wedstrijd ging super goed, 200 en 214 punten en die daar voor had ik 1 winst ofzo, omdat hij weer alles eng vond stabiliteit moet nog komen maar we werken dr aan Fotos van Charlie volgens snel hoor
Waauw, jou paarden zijn echt super mooi. en ze lopen ook heel netjes. erg fijn om te zien!
xXutopiaXx
Geplaatst: 30-12-10 14:22
En deze is ook al zo knap!!! Hele bijzondere kleur vos trouwens, bijna zalmkleurig! Of misschien komt dat door de sneeuw Ze lopen allebei supernetjes iig
wauw! prachtig! ik zit altijd met glinsterende ogen naar je fotos te kijken! ze lopen allemaal prachtig en deze ook weer erg mooie fotos
rampstamp
Geplaatst: 01-01-11 13:49
Wow wat is het toch heerlijk om naar zulke mooie plaatjes te kijken! Wat is Billy mooi geworden Ginny, en wat heerlijk voor je die overwinning op de regio!
haha als ik een keer op tijd ben met kerstkaartjes dan wel het was idd wel spannend voor hem , maar hij begint wat meer zelfvertrouwen te krijgen hij is idd een beetje zalmkleurig zijn buik en beentjes zijn ook iets lichter. Beetje haflinger kleur 'vos' super bedankt voor al de leuke reacties