Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ik sta wel weer in het parcours
.
echt geniaal hoeveel onrust we daar konden veroorzaken 
). Sta alleen de eerste maandag en dinsdag niet op stal, want dan MOET ik echt naar school. Helaas ook geen hostess voor mij dit jaar, door gebrek aan stalmedewerkers...
Langdurige ritten idd.. Ach joh! We maken dr wel weer wat moois van 
maar goed, we zien wel hoe we dat doen. Smorgens is het toch altijd rustig en ja, als jij hebt aangegeven dat je pas smiddags kan ja, dan pech toch?
ik heb warme kleren kunnen vinden! Ik heb echt een uber uber toffe muts kunnen vinden 

Zijn die wertkijden echt van 07:00 tot 22:00? Want ik kan namelijk op zijn vroegst om 8 uur erzijn met openbaar vervoer.. En kan ook niet de auto mee krijgen helaas.... suusje26 schreef:Ik zie dit topic nu pas.
Maar ik kom ook helpen op stal. Samen met 2 klasgenootjes. Welliswaar 4 dagen omdat we de andere dagen school echt niet kunnen missen. Het is voor ons het 1e jaar. Ben benieuwdZijn die wertkijden echt van 07:00 tot 22:00? Want ik kan namelijk op zijn vroegst om 8 uur erzijn met openbaar vervoer.. En kan ook niet de auto mee krijgen helaas....
ik zie je hier op mijn lijst staan namelijk.
Ben blij dat ik dit jaar geen staldiensten heb!

Roxxiejj schreef:Laat me raden, Susanne, Nikky en Malika?ik zie je hier op mijn lijst staan namelijk.
Officieel is het wel vanaf 7 uur, maar je geeft zelf al aan dat je niet eerder kan en dan kan het gewoon niet. Kom wel zo snel mogelijk, sommige dagen zijn er niet genoeg mensen om de controle even over te nemen (maandag 3 januari zeker! Dan is de stalmeester alleen en dan zijn er al wel echt VEEEEEEELLL mensen in de stallen..)
Maar het is wel een beetje vreemd deze werktijden, aangezien er uitgegaan werd van een 8 á 9 uur per dag. Maar goed wel zullen zien. Ik heb er iig. veel zin in
, we moeten alleen controleren en rondlopen. Alleen op de woensdagen moeten we mesten. Dat is wel zwaar...
Team jassen!

Roxxiejj schreef:In de paardenwereld moet je altijd meer uren maken. Wen er maar aan.. Heb op mijn stage dagen gemaakt van 14 uur.. Dan is dit niet veel anders. Je moet niet denken trouwens dat je HEUL hard werkt, we moeten alleen controleren en rondlopen. Alleen op de woensdagen moeten we mesten. Dat is wel zwaar...
Hard en lang werken ben ik gewend dat is het punt niet, het gaat erom wat er gezegd is en wat er nu van ons verwacht word. De studie gaat namelijk gewoon door en dat gaat wel even voor als vrijwilliger om te helpen op zo'n event. Er schort iets aan de communicatie, maar bokt is niet de plek omdat te gaan bespreken.
nee, dat is wel normaal
dat is wel vaker zo. Heb er zelf ook last van. Ben op dagen ingedeeld dat ik naar school moet. Moet je anders de eerste dag dat je er bent even naar Anne gaan, misschien dat je er dan nog iets aan kan doen 

Respect voor jullie, ik heb daar momenteel geen puf voor (nja, misschien 1 keer
).
weet je dat vast