Zwolle International 2011

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MilleniumK

Re: Zwolle International 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 20:58

hahah dat zou wel slim zijn suus :))

Snipsnap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-10 22:34

Martenique: Ja zou wel heel erg gaaf zijn als ik daar mag rijden, heb daar 1 keer kür mogen rijden, wat was dat gaaaff!! Was nog nooit zo zenuwachtig geweest.
Als het goed is krijg ik een deze dagen een keer een brief in huis, tenminste die kreeg ik bij Hengelo wel.
Wanneer heb jij zelf weer concours? Heb je al een tijdje niet meer gezien.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-10 14:29

Tja, wij slapen in Nunspeet :+
Schijnt bijna 45 minuten rijden is...

Terwijl Zwolle voor mij 1 uur met de auto is vanaf thuis... schijnt :+

Ohja, by the way :+ ik sta wel weer in het parcours :+
Tenzij het niet mag van de fysio :+

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 18:44

Heb je Anne al gemaild dan Jeanine? Ja nunspeet is verweg hoor, 45 minuten rijden idd.. maar met al die sneeuw is het nauwelijks te deon, s'nachts na ruiterfeest :)) .

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:00

Nouja ik slaap ook waarschijnlijk in Dronten (40 min?) terwijl mijn huis ongeveer 25 minuten is :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:06

Ahh nee, niet weer in Nunspeet! Vorig jaar ben ik daar ook nog 2/3 nachten geweest, omdat ik toen door de sneeuw niet naar huis kon. Toen hebben we bijna een uur over de rit gedaan vanaf Zwolle :=
Wel een mooi plekje trouwens :D echt geniaal hoeveel onrust we daar konden veroorzaken _O-

Anyway, mijn brief is binnen. Sta van 1 januari tot 16 januari op stal van 7 smorgens tot 11 savonds (officieel moet ik dan ook naar school, maar ik denk dat ik weer 2 weken ziek ben, net zoals met Hippisch Hengelo :') ). Sta alleen de eerste maandag en dinsdag niet op stal, want dan MOET ik echt naar school. Helaas ook geen hostess voor mij dit jaar, door gebrek aan stalmedewerkers...

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:15

Ja weer nunspeet! :D Langdurige ritten idd.. Ach joh! We maken dr wel weer wat moois van _O-
Ik las het idd al dat je geen hostess bent dit jaar, jammer! Ik ben op donderdag ochtend al in gedeeld? Terwijl ik dan nog gewoon op school zit haha

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:20

Ik ben ook op dagen ingedeeld dat ik niet kan :') maar goed, we zien wel hoe we dat doen. Smorgens is het toch altijd rustig en ja, als jij hebt aangegeven dat je pas smiddags kan ja, dan pech toch?
Ik moet halverwege sommige dagen ook even een uur naar school (Zwolle weliswaar). We zien wel.
Kiss, heb je al geshopt? :') ik heb warme kleren kunnen vinden! Ik heb echt een uber uber toffe muts kunnen vinden _O-
Afbeelding

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:23

die herken ik denk ik wel :))

MarloesV89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:29

Misschien dat ik ook nog even naar Zwolle kom voor de Sale of the Rising Stars. Wordt door de baas georganiseerd samen met Teus van den Brink. :)

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:31

:? tuigpaardenavond op donderdag? Geen hengsten in de spotlights? Oefenspringen???
:n Kunnen ze net zo goed die extra dagen opvullen met een landelijke competitie om in het gat van Indoor Meppel te springen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog niet zo warm wordt van het geboden programma.

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:32

Ik zie dit topic nu pas.

Maar ik kom ook helpen op stal. Samen met 2 klasgenootjes. Welliswaar 4 dagen omdat we de andere dagen school echt niet kunnen missen. Het is voor ons het 1e jaar. Ben benieuwd :) Zijn die wertkijden echt van 07:00 tot 22:00? Want ik kan namelijk op zijn vroegst om 8 uur erzijn met openbaar vervoer.. En kan ook niet de auto mee krijgen helaas....

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:39

suusje26 schreef:
Ik zie dit topic nu pas.

Maar ik kom ook helpen op stal. Samen met 2 klasgenootjes. Welliswaar 4 dagen omdat we de andere dagen school echt niet kunnen missen. Het is voor ons het 1e jaar. Ben benieuwd :) Zijn die wertkijden echt van 07:00 tot 22:00? Want ik kan namelijk op zijn vroegst om 8 uur erzijn met openbaar vervoer.. En kan ook niet de auto mee krijgen helaas....

Laat me raden, Susanne, Nikky en Malika? ;) ik zie je hier op mijn lijst staan namelijk.
Officieel is het wel vanaf 7 uur, maar je geeft zelf al aan dat je niet eerder kan en dan kan het gewoon niet. Kom wel zo snel mogelijk, sommige dagen zijn er niet genoeg mensen om de controle even over te nemen (maandag 3 januari zeker! Dan is de stalmeester alleen en dan zijn er al wel echt VEEEEEEELLL mensen in de stallen..)
Laatst bijgewerkt door Roxxiejj op 24-12-10 19:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 19:39

Jiill_ schreef:
die herken ik denk ik wel :))

Shhhhttt ;) heb um al iets meer gepersonaliseerd ;)
Vond um zo lief :D

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 19:43

hahaha nee heb nog niet geshopt! Heb de afgelopen dagen bijna elke dag gewerkt.. Dus dat werd 'm niet. Of volgende week of binnenkort nog maar ekkes snel shoppen! :) Ben blij dat ik dit jaar geen staldiensten heb! :))
Op zondag de 16e staan we met 11 man op de vip, nice...

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 20:01

Mijn naam staat niet op de lijst toch? Want die lijst heb ik niet gekregen, terwijl Anne me via mail had doorgegeven dat ik 4 dagen in de vip zou staan...

MilleniumK

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:24

nee ben je naam (helaas) niet tegen gekomen...

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 20:41

Roxxiejj schreef:
Laat me raden, Susanne, Nikky en Malika? ;) ik zie je hier op mijn lijst staan namelijk.
Officieel is het wel vanaf 7 uur, maar je geeft zelf al aan dat je niet eerder kan en dan kan het gewoon niet. Kom wel zo snel mogelijk, sommige dagen zijn er niet genoeg mensen om de controle even over te nemen (maandag 3 januari zeker! Dan is de stalmeester alleen en dan zijn er al wel echt VEEEEEEELLL mensen in de stallen..)

Ja klopt dat zijn wij :) Maar het is wel een beetje vreemd deze werktijden, aangezien er uitgegaan werd van een 8 á 9 uur per dag. Maar goed wel zullen zien. Ik heb er iig. veel zin in :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:21

In de paardenwereld moet je altijd meer uren maken. Wen er maar aan.. Heb op mijn stage dagen gemaakt van 14 uur.. Dan is dit niet veel anders. Je moet alleen niet denken trouwens dat je HEUL hard werkt ;) , we moeten alleen controleren en rondlopen. Alleen op de woensdagen moeten we mesten. Dat is wel zwaar...

Kis: nee, geen Meenderinkboer jas meer ;) Team jassen! ;)

suusje26

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 21:25

Roxxiejj schreef:
In de paardenwereld moet je altijd meer uren maken. Wen er maar aan.. Heb op mijn stage dagen gemaakt van 14 uur.. Dan is dit niet veel anders. Je moet niet denken trouwens dat je HEUL hard werkt, we moeten alleen controleren en rondlopen. Alleen op de woensdagen moeten we mesten. Dat is wel zwaar...

Euhm, je begrijpt me verkeerd denk ik ;) Hard en lang werken ben ik gewend dat is het punt niet, het gaat erom wat er gezegd is en wat er nu van ons verwacht word. De studie gaat namelijk gewoon door en dat gaat wel even voor als vrijwilliger om te helpen op zo'n event. Er schort iets aan de communicatie, maar bokt is niet de plek omdat te gaan bespreken. :)

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 21:27

Oh dat :) nee, dat is wel normaal ;) dat is wel vaker zo. Heb er zelf ook last van. Ben op dagen ingedeeld dat ik naar school moet. Moet je anders de eerste dag dat je er bent even naar Anne gaan, misschien dat je er dan nog iets aan kan doen :j
Denk dat ik dat ook nog even ga doen. Anders ben ik van woensdag tot week later zondag daar! :=

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:18

Nou mensen, ik hoop wel dat er 's ochtends om 7 uur genoeg mensen zijn :P :P
Vorig jaar was t steeds ook half negen, als is dat ook nog wel te overzien, wakker is wakker. En ja, wij waren ook niet zo flauw om om 7 uur direct weg te zijn :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:21

Nou lieverd, jij zit er dan ook al vanaf 10 uur die avond ervoor! := Respect voor jullie, ik heb daar momenteel geen puf voor (nja, misschien 1 keer ;) ).
Als ik naar school moet, zit ik ook voor half 9 in de les. Dus das een prima tijd. Ietsje eerder kan ook wel, zeker voor het begin van de eerste rubriek..

Susanne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:24

Ik wil graag op dinsdag om half 9 op school zijn :P weet je dat vast :P

Roxxiejj

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:39

Oh, dan ben ik er niet :P
Alleen zaterdag, zondag en dan vanaf woensdag iedere dag...