Gleyla schreef:yerry, onze rodeo paarden staan 7/7 op de wei... Van die 8sec / week gaan ze geen beschadigde ruggen en gebroken benen aan overhouden. Voor je zulke onzin uitkraampt, zou je je best eens wat verdiepen in deze sport, of toch hoe die bij ons gegeven wordt.
Ik denk dat de paarden die jij en ik berijden, meer afzien.
Ten eerste 'kraampt' ik geen onzin uit, heb er genoeg over gelezen en gezien...en die foto die er gemaakt is dat de bull het paard te lijf gaat [dat nu gelukkig net mis was] heeft het paard geluk gehad...had ook heel anders kunnen aflopen wat toch ook kan gebeuren...
Dan zal er natuurlijk gereageerd worden, das het risico van de rodeo...de dieren zouden niet bokken als ze niets in de weg zou zitten en het dus irriteert...
mijn paard doet dat niet en natuurlijk is er niets natuurlijks aan paardrijden...maar ik probeer het dan zo aangenaam mogelijk te maken voor het dier dat ik gebruik zonder dat ik iets beschadig of dat er een nare ervaring overblijft...en die 8 sec. zijn genoeg voor dramatische gevolgen...
Dit is MIJN mening! En ik zeik niemand af maar IK vind het dieren mishandeling...en dat noem ik dus geen onzin uitkramen....
Laatst bijgewerkt door yerry op 21-12-10 00:41, in het totaal 1 keer bewerkt