Thanks allemaal voor de leuke reacties! Ben nu in Botswana, dus zie ze een beetje laat, maar toch bedankt Vind 't zelf ook echt super, ben erg benieuwd naar de zomerfoto's Horsemoments!
Haha ik was net nog bij ej.nl aan het kijken naar winterhandschoenen en toen keek ik nog naar die paarse handschoenen Wat toevallig Waren die handschoenen een beetje warm?
wauw super mooi! Dat hoofdstel, is dat ook van BR of van jou zelf?
zonnestraal2
Geplaatst: 18-12-10 16:24
die cap en jas oeehhh hebben haha wat een prachtig paard heb je zeg! en enorm mooie foto's
laurenphw
Geplaatst: 18-12-10 16:27
Wat een lekker paardje heb jij, echt niet normaal gewoon! Ook echt supermooie foto's, vind alleen die foto die op de voorkant v.d. folder komt, juist nogal onscherp en zeker niet de mooiste. Maar goed, wel prachtige foto's, verder. Was vast een leuke ervaring!
ik vind de eerste foto toch wel het allermooiste! Heb ze inderdaad ook voorbij zien komen in de folder, erg leuk! Die laatste op de bank vind ik wat minder, mijn lijkt me wel een geweldige ervaring!
_Quickje_
Geplaatst: 22-12-10 18:02
Wauw!! Wat moet jij trots zijn!
Gracezellaa
Geplaatst: 22-12-10 18:09
Ik heb de folder al een paar keer bekeken en dan met name het paard en het hoofdstel. Als het tijd wordt voor een paard, dan moet je hem maar érg goed verstoppen