Mijn broer na 10 jaar weer te paard op Zida! v hold up

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 00:37

Nou ik ben de gene die elke maand de rekening krijgt dus zodra hij er teveel gebruik van maakt stuur ik die rekening gewoon door :')

Hij is net 1,5 jaar weer vrijgezel na een lange relatie dus hij geniet lekker van zn vrijgezellen leven!
Maar het is totaal geen player dus met aan elke vinger een meid valt mee hoor :D
Het topic is wel echt vet vaak bekeken :')

QueenBeeBee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:41

__Nathalie__ schreef:
Nou ik ben de gene die elke maand de rekening krijgt dus zodra hij er teveel gebruik van maakt stuur ik die rekening gewoon door :')

Hij is net 1,5 jaar weer vrijgezel na een lange relatie dus hij geniet lekker van zn vrijgezellen leven!
Maar het is totaal geen player dus met aan elke vinger een meid valt mee hoor :D

Hahahaha je hebt gelijk! Als hij dat zou doen mag hij mijn merrie ook wel komen rijden regelmatig, dan heb ik nog wel zo'n leuke rekening om door te sturen _O-

Herkenbaar, is ook goed om dan van je leven als vrijgezel te genieten. ;) :j
Hahahaha ja wat wil je met zovee lvrouwen op een forum, die worden helemaal wild :+ :')

tamaramt

Re: Mijn broer na 10 jaar weer te paard op Zida! v hold up

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:45

wel grappig topic en zeker geen verkeerde eerste keer na 10 jaar maar persoonlijk zie ik mannen toch liever naast een paard en een vrouw op een paard.
ik vind paardrijden echt meer een vrouwending; mannen hebben voetbal en andere dingen.
hahaha.
;)
sorry

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:45

Topic word steeds weer bekeken om die foto te zien.
Ik heb er tenminste al een paar keer naar zitten loeren hoor.....zo'n mooie vent zie ik niet dagelijks ;)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 09:26

tamaramt schreef:
wel grappig topic en zeker geen verkeerde eerste keer na 10 jaar maar persoonlijk zie ik mannen toch liever naast een paard en een vrouw op een paard.
ik vind paardrijden echt meer een vrouwending; mannen hebben voetbal en andere dingen.
hahaha.
;)
sorry

Dat vind ik altijd zo kort door de bocht :Y) mijn beide broers hebben niks met voetbal. Mijn andere broer is van de motorsport en auto's. En deze broer die rijd heeft vroeger altijd in de springsport gezeten.

Ik vind het juist stoer als mannen rijden! Van mijn vriend zijn voetbal (die lui vinden paardrijden alleen voor homo's) is een jongen van onze leeftijd (jaar of 25) gestopt na jaren voetballen die is gaan paardrijden. Die jongen heeft er machtig veel gevoel voor dat vind ik juist mannelijk! Dat hij lekker doet wat hij zelf wil en leuk vind`!

BritHittepit
BatmanBrit

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:41

ik vind het super dat er nog mannen zijn die rijden, mijn broer heeft vroeger ook gereden, hij is jammer genoeg moeten stoppen van mijn moeder omdat ik in die tijd een zwaar ongeval heb gehad met paarden. en hij is nooit terug begonnen, maar hij helpt me wel regelmatig met mijn paardje! misschien als hij dit filmpje ziet dat hij ook wel terug de moed vindt om te starten :)

en inderdaad je broer is een hottie :)

nelis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:45

Zo * raapt er zelf van der grond op achter der buro*
Wat heb jij een leuke broer.....!!! :*

Normaal kan ik mijn ogen niet van je peerd afhouden en je leuke tuig en zo maar ben nu ff van slag!

annebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:50

Wat leuk dat jullie allemaal hebben gereden!
Je ziet inderdaad niet veel (knappe) mannen te paard. En dit blijft op een of andere manier magnetisch :)

Iedere keer als mijn man zich in een rijbroek heist word ik weer op slag verliefd en niks is zo fijn als je wederhelft je begrijpt met het rijden en verzorgen van paarden.

Afbeelding
Mijn ventje op zijn merrie

(Nou maar hopen dat ons kleine meisje - nu nog maar 5 mnd jong - ook zoveel van paarden gaat houden, mijn jongens uit een eerdere relatie moeten er weinig van weten.)

Citaat:
Calorieën? Dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken?

Wahwahwa wat heb jij een leuk onderschrift!!!!
Laatst bijgewerkt door annebe op 30-11-10 09:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Winddancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:50

Ziet er al super netjes uit voor het feit dat hij al 10 jaar niet meer gereden had!
Komt helemaal goed :D !!

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:21

Pffff, ze zijn allebei ergggg leuk hihi :o Utrecht is niet ver weg van Lelystad hoor haha ;)
Erg leuke foto's! En ach die houding komt wel, het ziet er al erg goed uit na zo'n tijd stoppen!

Whisperke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:31

Ik vind het ook altijd knap als mannen rijden, dan kiezen ze tenminste voor iets wat ze leuk vinden, dan vind ik nu eens een echte vent. En niet een sport kiezen omdat iedere man dat doet!!
Hij doet het niet slecht voor 10jaar niet gereden te hebben.
En aan een meisje zal die vast nog wel komen ;) ..
Leuke jongen, al is het belangrijker wat er in zit, maar volgens mij zit dat ook wel goed!!

Ellen__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 10:52

leuke foto's!!
hij doet het zeker niet verkeerd na 10 jaar niet rijden!zijn handen mogen idd wel iets hoger :j
ik lag helemaal dubbel toen hij ging groeten :')
en je broer mag er best zijn hoor ;) hij heeft vooral erg knallende ogen :D

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 12:31

Zal even je topic hoog houden hahaha. Ziet er superleuk uit hoor na 10 jaar. En word je broer al gestalkd door al die wilde vrouwen??

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:41

Ik krijg mijn broer echt met geen mogelijkheid op mijn paard.
Van een afstandje prima maar van dichtbij vind hij 'm veel te groot. (nou is hij ook wel erg groot)
Ben nu wel benieuwd of jouw andere broer ook leuk is.
Jij krijgt vast een hoop schoonzus aanbiedingen binnen ;)

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:45

Wat ik zo kan zien wat je foto's rijd je broer erg netjes!
En wat heb jij een mooi paardje onder je bips.
En jeetjemina wat een ogen heeft die man.
Ik heb de pech dat ik geen leuke broers of zussen heb en mijn ventje word vreselijk benauwd van paarden.
Dus samen de zonsondergang tegemoet nee word hem niet.

valine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 13:53

ik zoek nog een bijrijder O:)

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 14:36

hahaha te grappig dit :D

Dit is mijn andere broer (hij vermoord me als die er achter komt dat ik dit hier neer zet :+ ) Maar die is al bezet! :D
Afbeelding

Ik zal zeggen dat ie een account moet maken en zelf moet reageren! Reactie's zijn erg leuk en dan kan die ff naar de tips kijken :j

Ik vind het ook erg stoer dat hij het zo weer op gepakt heeft! ik moet zeggen dat hij het beter deed als ik had verwacht!
Mijn merrie deed het ook beter als ik had verwacht :j

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 16:07

Dat is wel een heel ander typ ;)
Grappig die foto van jullie 3tjes allemaal met een 8-) op

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 17:00

Die heeft helemaal niks met paarden die heeft er 1 keer voor de foto op gezeten verder niet! Dus dat is helemaal offtopic haha!

Terug naar het rijden van de rijdende broer! :))

Adil

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:08

__Nathalie__ schreef:
Die heeft helemaal niks met paarden die heeft er 1 keer voor de foto op gezeten verder niet! Dus dat is helemaal offtopic haha!

Als je nu een echte zakenvrouw bent zet je een veiling op pootjes waar bokkers geld kunnen bieden om uit te mogen gaan met je broer...Dat kan je bijv. een mooi nieuw zadel opleveren *D ;)

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:12

Adil18 schreef:
__Nathalie__ schreef:

Als je nu een echte zakenvrouw bent zet je een veiling op pootjes waar bokkers geld kunnen bieden om uit te mogen gaan met je broer...Dat kan je bijv. een mooi nieuw zadel opleveren *D ;)

HAHA dat is erg!

_JL_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:17

__Nathalie__ schreef:

wat wil je als je het woord 'broer' in de topictitel zet :+

lekkere broer en het ziet er goed uit hoor! :D

T3mptati0n

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:19

WÁUW wat heb jij een sexy broer :~ wát een ogen *zwijmel*

Ennu on-topic :=
Je broer doet het erg goed voor zijn 10 jaar niet gereden te hebben! Vind je paard en haar outfit erg mooi! Dat bruine staat dr goed!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 17:26

Nou mijn merrie is op het moment niet zo heel mooi hoor! Ze is een beetje in elkaar gevallen door de verhuizing.
Ze zag er tijdje terug nog zo uit dat was toch een stuk beter! nog niet heel gespierd maar we waren goed op weg :P
Afbeelding

Maar we zijn weer lekker aan het trainen dus hopelijk heeft ze snel weer wat rondere billen :P

nahhh ik ga me broer niet op een veiling zetten hoor :P _O- het is ook geen date topic Het is rij itp!
Dat ie toevallig vrijgezel is gewoon leuk mee genomen :')

hippo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 17:32

Mooie merrie hoor heeft wel wat weg van mijn paardje.