Hij is net 1,5 jaar weer vrijgezel na een lange relatie dus hij geniet lekker van zn vrijgezellen leven!
Maar het is totaal geen player dus met aan elke vinger een meid valt mee hoor

Het topic is wel echt vet vaak bekeken
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

__Nathalie__ schreef:Nou ik ben de gene die elke maand de rekening krijgt dus zodra hij er teveel gebruik van maakt stuur ik die rekening gewoon door![]()
Hij is net 1,5 jaar weer vrijgezel na een lange relatie dus hij geniet lekker van zn vrijgezellen leven!
Het topic is wel echt vet vaak bekeken

tamaramt schreef:wel grappig topic en zeker geen verkeerde eerste keer na 10 jaar maar persoonlijk zie ik mannen toch liever naast een paard en een vrouw op een paard.
ik vind paardrijden echt meer een vrouwending; mannen hebben voetbal en andere dingen.
hahaha.
sorry
mijn beide broers hebben niks met voetbal. Mijn andere broer is van de motorsport en auto's. En deze broer die rijd heeft vroeger altijd in de springsport gezeten.

Citaat:Calorieën? Dat zijn toch die beestjes die 's nachts je kleren kleiner maken?
..
) Maar die is al bezet!

__Nathalie__ schreef:Die heeft helemaal niks met paarden die heeft er 1 keer voor de foto op gezeten verder niet! Dus dat is helemaal offtopic haha!
Terug naar het rijden van de rijdende broer!
Adil18 schreef:__Nathalie__ schreef:Die heeft helemaal niks met paarden die heeft er 1 keer voor de foto op gezeten verder niet! Dus dat is helemaal offtopic haha!
Terug naar het rijden van de rijdende broer!
Als je nu een echte zakenvrouw bent zet je een veiling op pootjes waar bokkers geld kunnen bieden om uit te mogen gaan met je broer...Dat kan je bijv. een mooi nieuw zadel opleveren![]()
__Nathalie__ schreef:Nou ik ben de gene die elke maand de rekening krijgt dus zodra hij er teveel gebruik van maakt stuur ik die rekening gewoon door![]()
Het topic is wel echt vet vaak bekeken :')

het is ook geen date topic Het is rij itp!