Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Wildgirl schreef:t is niet toevallig jouw man toch?![]()
Voodat ik weer rare dingen ga doen![]()
. Deze man is een echte buitenman, kan vreselijk goed paardrijden (en dan bedoel ik ECHT goed), gek op honden....(en nu wil ik eigenlijk niet meer toegeven dat hij Wendy's wederhelft is want ik ben zo vreselijk nieuwsgierig naar wat voor rare dingen je van plan was te gaan doen...hahahahahaha)Evelli schreef:Naaath! Ik krijg het er koud en warm tegelijkertijd vanwat een fantastisch gezicht zo het hele stelletje!
), maar dit is echt gewoon té schattig!!!

xNursiex schreef:Ik denk dat je dan wel bereid moet zijn om het kleine zesjarige meisje dat eraan hangt ook mee te nemen en hoewel ik haar af en toe met plezier achter het behang zou plakken willen we haar toch liever niet kwijt dus zal P.C. ook moeten blijvenDat witje is trouwens wel errug leuk. (bestelt alvast een trailer)

Sodeletuut schreef:Normaliter welwat super super schattig! En wat een lieve pony's ook!
Zit er trouwens wel een speciale pad onder de blauwe barefoot?
, deze ruige meiden rijden alleen ook met slecht weer rustig door de diepe waterbak dus deze was nat van een vorig ritje (zadeltje is eigenlijk van Bliss maar werd even getest). Nu is het ook nog eens zo dat de ruggengraat ook zonder prima vrij blijft met het vlieggewicht van deze meisjes