Welkom!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
x__Danielle schreef:Rodo_ schreef:Ik ben ook een jongen, en heb ook gewoon tijdens de middelbare school paardgereden... Heb ik ook geen moeite mee gehad, want er waren ook meerdere jongens die reden.En je moet inderdaad gewoon doen waar je zelf zin in hebt!
Ik denk dat het er ook wel aan ligt in welke regio je woont en naar school gaat. in de randstad is het toch vaak een beetje taboe voor de mannen, die worden al snel met homo en mietje bestempeld, erg achterlijk maar helaas wel waar
StillAngel schreef:Ha inderdaad ja, ik steel graag manegepaarden![]()
![]()
Maar je ziet er ook totaal niet gay uit, je vriendinnetje mag blij met je wezen
DonRoubos schreef:@ magnumm
Inderdaad, de paardensport was eigenlijk vroeger voor de mannen, maar leg dat maar eens uit toen in in Zaandam op een VMBO-TL opleiding zat waar 80% Allochtoon is (niet dat ik iets over 1 kant wil scheren, maar heb je wel eens 1 turk of marokkaan zien paardrijden?)
Rodo_ schreef:DonRoubos schreef:@ magnumm
Inderdaad, de paardensport was eigenlijk vroeger voor de mannen, maar leg dat maar eens uit toen in in Zaandam op een VMBO-TL opleiding zat waar 80% Allochtoon is (niet dat ik iets over 1 kant wil scheren, maar heb je wel eens 1 turk of marokkaan zien paardrijden?)
Hahah nou wordt het helemaal mooi, hierbij ikIk ben geen Nederlander, maar een Turk.
Enyaa schreef:Wat vind ik turken en marokkanen toch hard klinken
Raar maar waar, ik denk omdat iedereen dan gelijk begint te schelden.
even offtopic
HindaFree schreef:Wat leuk! Vooral om le duc zo te zien! Bij zijn vorige eigenaaresse heb ik hem een half jaar gereden. Nog een beste draak voor zijn leeftijd!
Delaja schreef:Wat leuk zeg dat je er zo veel plezier in hebt! (mijn vriend hobbelt af en toe een rondje in stap maar helaas krijg ik hem niet verder dan dat, hoe graag ik het ook zou willen)
Je zou voor de gein eens op een western stal moeten gaan kijken hoeveel jongens/mannen daar rondlopen en ja hoor, die rijden allemaal![]()
Er is nog genoeg te leren zo te zien, al vind ik je houding eigenlijk al behoorlijk netjes als je bedenkt hoe kort je rijdt. Fijn dat je vriendin je daar ook bij helpt en misschien af en toe een privé les van een gediplomeerde instructeur/rice? Leer je ook erg veel van
Delaja schreef:Tja helaas is het niet zo makkelijk. Ik heb van hem (jaja, dat dan weer wel) mijn eigen paard gekregen (lang verhaal) en af en toe heeft hij ineens zin om een rondje te stappen, al is dat meestal zonder zadel of ander tuig om en wil mijn paard dan ook nog wel eens gaan draven waardoor we allebei in een deuk liggen om de manier waarop hij zich wanhopig probeert vast te houden om te blijven zitten![]()
Voeren, lekkers toestoppen en wandelen vindt hij wel erg leuk!
Western gaat in principe júist over het perfect onder controle hebben van je paard en heeft ook verschillende disciplines daarin, helaas weten heel veel mensen dat niet en denken daardoor alleen maar aan het koeien vangen en de rodeo. Maar goed, ik wil je niet ompraten naar het western rijden, lekker op de manier waarop je nu rijdt doorgaan!