Ik ga naar week 02, 05 of 10b. Moet nog even kijken welke week

Zal dan voor de eerste keer heen gaan, maar het lijkt me super leuk en leerzaam!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
lovemagic5 schreef:Melenie schreef:Ik zou graag naar het kamp voor M/Z pony's willen, is iemand hier al een keer geweest en was het leuk?
Heb net al even gezocht, maar kon zo snel niets vinden, hoe geef je jezelf 13 januari op, via mail?
ik ga daar ook heen, met groepje dat is wel gezelliger vind ik,
vorig jaar ook geweest alleen dan allround pony's
ditjaar M/Z proberen.
maar je moet gewoon zo snel mogelijk opgeven via de mail,
en dan moet je in die mail zetten, dat je via de post hetzelfde formulier nog een keer stuurt en dan wel met handtekening.
mistid schreef:Ik heb vorige maand nog een paar lessen gegeven en Ermelo en toen werd verteld dat dit de laatste SGW lessen waren op het huidige terrein omdat ze alles aan gingen pakken. Geen idee wat ervoor terug komt maar het zou dus interessanter kunnen worden.Als ze het miniterrein daar nou eens uitdagender maken en nieuwe sprongen was het een ander verhaal.
Katja schreef:Ik heb vorige maand nog een paar lessen gegeven en Ermelo en toen werd verteld dat dit de laatste SGW lessen waren op het huidige terrein omdat ze alles aan gingen pakken. Geen idee wat ervoor terug komt maar het zou dus interessanter kunnen worden.
themuisje schreef:ik zou zeggen maak een mooie mail en stuur naar de KNHSdenk dat ze er best voor open staan namelijk.
Katja schreef:mistid schreef:Ik heb vorige maand nog een paar lessen gegeven en Ermelo en toen werd verteld dat dit de laatste SGW lessen waren op het huidige terrein omdat ze alles aan gingen pakken. Geen idee wat ervoor terug komt maar het zou dus interessanter kunnen worden.Als ze het miniterrein daar nou eens uitdagender maken en nieuwe sprongen was het een ander verhaal.
Mootje schreef:Geen idee hoe of wat weet alleen dat ze ermee aan de slag zijn gegaan. Toen ik er was hadden ze al een paar hindernissen verwijderd.Wordt het terrein dan ook vergroot, aangezien de functie van dit terrein veelal 'introduceren van SGW' is... Natuurlijk leuk als het wordt aangepast, maar neemt dit de lol van de niet-SGWers af?
themuisje schreef:ik zou zeggen maak een mooie mail en stuur naar de KNHSdenk dat ze er best voor open staan namelijk.
mistid schreef:Snoekiej op bokt heeft dit jaar nog mailcontact met ze gehad, veel voorbeelden gegeven, waren wel enthousiast maar er werd niets aan gedaan. Dus ze staan er niet heel erg voor open. En dan hebben ze een paar redelijke prefabs maar die gebruiken ze uitsluitend in clinics enzo.