Het zit jullie echt niet mee he! Ik hoop echt van harte dat bijde dames er snel weer bovenop komen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Esther_87_ schreef:Vreselijk, heel erg veel sterkte!!
Ik vind wel dat je het de omstanders echt niet kwalijk kan nemen, en ik vind dit ook niets te maken hebben met bystander effect. Ik ken niemand buiten de paardenwereld die voor een rennend paard zou springen...jammer dat er niet iemand tussen liep die wel wat met paarden had, die mensen weten nl dat een paard niet over je heen loopt en proberen haar waarschijnlijk wel te stoppen...
Evengoed verschrikkelijk, ik hoop dat ze snel opknapt! Knuffel voor de schrik voor jullie beiden.
vevina schreef:_Esther_87_ schreef:Vreselijk, heel erg veel sterkte!!
Ik vind wel dat je het de omstanders echt niet kwalijk kan nemen, en ik vind dit ook niets te maken hebben met bystander effect. Ik ken niemand buiten de paardenwereld die voor een rennend paard zou springen...jammer dat er niet iemand tussen liep die wel wat met paarden had, die mensen weten nl dat een paard niet over je heen loopt en proberen haar waarschijnlijk wel te stoppen...
Evengoed verschrikkelijk, ik hoop dat ze snel opknapt! Knuffel voor de schrik voor jullie beiden.
Hier ben ik het niet mee eens, ik zit toch echt in de paardenwereld maar ik zou nooit voor een paard springen die helemaal in blinde paniek is want de kans bestaat dan dus wel dat die over je heen loopt.