Tips zijn inmiddels al gegeven.
Mooi paard en mooie laarzen trouwens
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

die jou met gemak kan dragen
de combiniatie ziet er niet uit als of je te dik bent (wat je overgens totaal niet bent
) je zit niels niet in de weg,
? Die moet je even uitleggen hoor
.
. Ik vind het ook echt super dat jullie allemaal zo eerlijk en enthousiast reageren
!
en probeer dus ook altijd in de gaten te houden of ik mijn paard niet in de weg zit
.
. Ontzettend fijn ook dat jullie dit bevestigen, dus nogmaals bedankt!!!
) dat hij witte benen had hahahaa!!!
)
Door extreme stelling aan te nemen lijkt hij z'n moeilijke kant iets te ontlasten... Dit zou je kunnen testen door hem linksom ook eens stukken in contra-stelling te laten lopen. Als hij inderdaad linksom zichzelf ontlast zal hij dit ontzettend moeilijk vinden en is dat voor jou een teken om hem linksom heel veel recht te stellen zodat hij rechter wordt in de hals

sympie schreef:volbloedfan schreef:waarom rij je met s&t? ik kan nl nergens uitmaken dat je wedstrijden rijdt.
Tevens heb je de combi s en t niet goed in je handen.
![]()
![]()
![]()
wat maakt het nu uit of ze met stang of niet rijdt????? Dus volgens jou mag er niet met S&T gereden worden als je geen wedstrijd rijdt???
Wat is er mis met de teugels dan??

Wat een hoop reacties weer, thanks
!
. Ik vind het wel erg geruststellend om te horen dat jullie me niet "te dik" voor mijn paard vinden, maar voor het gezonde en mooie mag er bij mij zeker wel 10 tot 20 kilo af
. Maar goed, als dat net zo makkelijk eraf als eraan ging, had ik dat nu al niet meer gehad
. Dus heel erg bedankt daarvoor
.
.
. Dat zie je dus ook echt nog wel terug in het hele beeld (teugels te lang, eng knikje etc.). Daar heb ik nog genoeg werk aan
. Hij zit verder goed hoor, hij laat ook goed zijn rug los maar het is meer iets van mezelf
. Osteo is er nog niet bij geweest, heb nu het nummer van een osteo en die wil ik er sowieso eens naar laten kijken (preventief). Kan nooit kwaad
.
. Hij gaat met sluiten steeds beter zitten en idd buigt het achterbeen al beter. Hij komt dan ook uit zichzelf al een stuk mooier in de oprichting (nu nog goed de verbinding houden).
nog meer dan genoeg werk aan de winkel
. Desondanks ben ik al best heel blij met de progressie van de afgelopen 6 maanden
! 

! En ja, vorige topic was nogal uit de hand gelopen
.
.