Jaaa wat vet zeg!! Ik mis alleen de adrenaline kick en de wind in me gezicht Maar tof dat ze het zo gefilmd hebben, kan iedereen eens "meemaken" hoe het is om te crossen met zo een span! Ik kan niet wachten tot indoor deurne, dan mag ik ook weer aan de bak! yeah!
Nathalie02
Geplaatst: 14-11-10 23:26
Och arm Belgje, ik vind dat wel heel naar om te zien hoor! Gelukkig was hij ok!
Heb je misschien ook een foto van het dubbelspan.? Toffe foto..!! dit is het 4span van onze stal
Laatst bijgewerkt door Imre op 18-11-10 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:afbeelding uit quote verwijderd
Joscaa
Geplaatst: 15-11-10 12:38
E_Nalanta schreef:
Sheetje, hij blijft ook echt zo liggen Schrikken zeg!
Gelukkig wel. Hij kon geen kant op.
Toen het andere paard uit de span was weg gehaald, kon hij zelf ook overeind komen & liep weer mee de bak uit alsof er niks aan de hand was. Vond het echt zo zielig toen het gebeurde, ze gingen zo hard, lagen voor & dan ineens loopt het zo af.
Dusti, ik zal even voor je kijken & eventueel even een PB'tje naar je sturen !
Tjee, dat filmpje van die Belgen zeg,.... schrikken! Ik sta verbaasd hoe weinig foto´s er hier nog maar geplaatst zijn,.... Zijn ze allemaal in het andere topic geplaatst ofzo?
Ik kreeg het echt nauwelijks voor elkaar om fatsoenlijke foto's te maken. Me camera was zoooo traag (slecht licht)
darwin
Geplaatst: 16-11-10 12:10
Leuk filmpje van silke
Ik had zelf wel een camera bij, dus ik dacht ik film zelf wel in de ring (ik sta er toch), maar ik was ook veel buiten met losrijden, en daar was het niet bepaald goed weer voor de camera, dus heb hem toen maar in de auto laten liggen, in de hoop dat mensen van bokt nog wat leuks zouden hebbben, maar helaas zijn er weinig foto's gemaakt.
Ik ben nog druk bezig met foto's en filmpjes die met mijn camera zijn gemaakt dit weekend
HEb jij toevallig iets van Eros, de aangespannen zwarte welsh cob ?
MrTut
Geplaatst: 16-11-10 21:51
http://www.mijnalbum.nl/Foto-SWDWNVAC.jpg sorry ik krijg het niet voor elkaar dat de pag. weer auto terug komt Hier enkele foto,s van paard en koets gr hans De stand van de arabieren. Link, http://www.mijnalbum.nl -openbare albums-paard en koets 2010 -n.b. -boxmeer
Laatst bijgewerkt door MrTut op 16-11-10 22:18, in het totaal 5 keer bewerkt